2008 - Kíséretek

Címkék: emlék mi :) sci fi

2008.09.04. 19:38

Nem is mennék messzebb ennél a blognál, ha már tudnám most, amit most tudok. (Hú de bele lehet gabalyodni ezekbe az igeidőkbe annak, aki a jövőből ír vissza a jelenbe. Vagyis jelenből a múltba, ami most már megint jelen. De nem most most, hanem akkor most. Azaz, amikor olvassátok. Vagy mi...)

Na de nincs sok időm... mert odafönt vannak... Ha nem hiszitek, akkor az a Ti bajotok lesz (volt), pedig én megmondtam. Vagyis megírtam... írom... fogom írni... vagy mi...
A lényeg, hogy ezt a posztot követően, hamarosan születik egy bejegyzés. Itt a blogon. Amely olyan láncreakciót indít el a világegyetemben, amely felborította a téridőkontinuumot. De ennke bekövetkeztét Ti fogjátok megakadályozni. Ha össze jött a terv. Évekkel később majd, 42 esztendősen a Marsra utaztunk volna. Negyvenkettő. A mai fejemmel már fogom tudni, hogy ez a szám volt a kulcs.

Ezzel viszont, hogy én megírom ezt a posztot, a világtörténelemben először történt meg az ami eddig még soha (mily meglepő).
Először születik meg egy mű paródiája előbb, mint maga a mű. Enyire ne lepődjetek meg. Nem kell rögtön elkezdeni tikkelni elkezdeni tikkelni elkezdeni tikkelni. Na de Ti ezt még nem érthetitek. Amikor majd a Marsra utaztunk, az űrhajó kapitánya, Ben See meg fogja mondani, hogy mekkora pojén volt, amikor a mára már elavult neten szánalmas, de számunkra mégis kedves kis bejegyzéseket írtunk. És amikor majd leszálltunk a Marsra, és találkoztunk egy szőke, dúskeblű, feltűnően kurvajó marslakónővel, egyszerre kiáltunk föl: Jé, a Marsi Anikó! És akkor majd a kapitányunk lejmol Ytre W.Q.-tól egy szál hiperűr-bagarettát, és rámaghasít, persze csak miután mindenki előtt bevágta a hajóajtót, és végigment háromszor az egyszemélyes, szőke fogadóbizottságunkon. Na ekkor következik a fordulat, mert You Hee, aki az egyetlen normális személy lett (na ez a jó segédige, kifejezi a múltat, jelent jövőt egyszerre, mellesleg nem bírom kihagyni a szlogent: "ITT A MÚLT JELENT JÖVŐT") a csapatban, lemészárol mindenkit, mert kiderül, hogy ő nem is negyvenkét esztendős, hanem már negyvenöt, csak szellemileg visszamaradottsága miatt rakták be ebbe az űrkapszulába a pisis 42 évesek közé. Én ezt már megfejtettem, de csak azért, mert -bár ekkor meghaltam, fogok halni, vagy mi... szóval halott vagyok- visszajött értem a jövőből, pont egyszázad másodperccel a lézerpisztoly lövésének becsapódása előtt egy félreküldött tér-idő-teleportsugárnyaláb, és elteleportált ide, kettőezerkilencbe, Budapestre. Hát találkoztam fiatal önmagammal. Tök jól elvagyunk. Én majd segítek magamnak az olimpián fogadni a tippmixben, és sok pénzt csinálunk. Csak akkor nem vagyok megelégedve magammal, amikor közölni fogom, hogy az a ronda házisárkány brünnhilda lesz a feleségem. Talán ez az egyetlen hátulütő. Na meg persze az, hogy nőtt a fejemre egy pénisz. De még mindig jobban jártam, mint Ytre W.Q. akit ugyanígy mentett meg egy tér-idő-telepotsugárnyaláb, csak éppen nővé változott, és visszatérve a múltba, beleszeretett saját magába, majd egy éjszaka után otthagyta magát, mint a használt gumit.

De el is tértem a tárgytól, mert ami fontos, az az, hogy jön majd egy a bejegyzés. Nemsokára. És felborítja a tér-idő kontinuumot, és a világ újra megmenekült, hála a pind... janem. Szóval a fűtőnk, igen a kazánfűtőnk a négerkínai úszónő. Az teljesen felháborodott majd a poszton, és mindenkit le fog mészárolni volna (hú, ezek az igeidők), ha nem öli meg a wowos karakterét egy bizonyos "Rocco barátja légy", és ettől az nem veszíti el a varázserejét, és nem omlik teljesen össze. Hú, merül a múltbadiktafon, úgyhogy sietnem kell. Még a keverék-folk-kissebbségi-külföldi zenét játszó Mórickáról akartam szólni, mielőtt elküldöm a csatolmányt, amiben az üzenet esszenciája van, de azt nem lehet leírni, anniyra kerájos a múzsik. Szóval kihagyom, inkább a tárgyra térek ezért: hallgassátok, amit most néktek, hallgassátok, amit most néktek, eldalól a hohoho nagy ILLÉD:

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sama.blog.hu/api/trackback/id/tr96648662

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Animus 2008.09.05. 16:09:19

Hű, kösz, hogy megírtad a felkonfot, nekem az úgyse nem ment nagyon, de azért, legközelebb hagyhatnád a sajátodat publikálatlanul pár napig, ha már plagizálsz, és akkor össze lehet egyeztetni a dolgot, mert én minden nap kihúzok/beteszek (kifogokbehúznitenni) a posztba, és lehet, hogy viccesebbre lehet kihozni a dolgot, ha összedugjuk kis okos fejünket.

Azért értékelem a próbálkozást és főleg az elvitathatatlan humort/kreativitást, bár picit szivenütött, de végülis kellett már valami poszt, majd igyekszem én is gyorsabban befejezni.

De inkább aszondmeg ki a faszom az a F.L. vagyki, aki szintén nagyon kellemes posztot írt, csak comment formájába.

Egyébként igen bátor próbálkozás megalkotni egy paródia paródiáját, de majd ajánlásként fogjuk föl. :)

Animus 2008.09.05. 16:11:50

De mégis ha már a blogon kísérletezem ki a szövegeimet, legközelebb beszéljünk róla, ha leközölnél valamit ami azon az úton idnul el, ami még nekem se tiszta, mindenesetre az én agyszüleményem.

Már ha továbbra is tanúja akarsz lenni a kísérletezésnek, mert én írhatom notepad-ba is, csak így egyszerűbb.. Egészen addig míg valaki le nem csap a félkész szövegre! :)

Animus 2008.09.05. 16:22:15

Úrsiten megnéztem a videót. Nem kicsit vagy pszihopata, de kibaszott vicces, ahogy mondod komoly hangon.

Nincs is hálásabb műfaj a sci-fi paródiánál nemigaz?

ewq 2008.09.05. 22:24:04

T.B= Toklász Bálint?

Animus 2008.09.05. 23:05:51

Ügyes! Én is Barnára gondoltam egyből (a sok szarós jelenet miatt amik mindig kapcsolódtak Benoit-hoz..), de nem tudtam összerakni a T.B.-vel de akkor most asszem te nyerted a világ körüli utat!

Ír valami jót, amin felbuzdulva én is elkezdek, erre kiteregeti félkészen az ötletem.. Geciség.

De legalább zajlik az élet, Dénes írd már le mi folyik ott Méjnbe.

ILLED 2008.09.05. 23:10:01

Nem tudom elmondani mennyiszer rohantam a géphez, hogy na, most! Talán most! Na, majd most! És mindig pofára estem. :) Nem bírtam már ki. Álmomban a tapétát rágtam, és gyorsan kirohantam a géphez, hogy megnézzem: Na most már publikálta-e? Szóval e csak ebből a szenvedésből akartam egy kicsit visszaadni... :D

Animus 2008.09.06. 19:27:15

Hát bizony, néha le kell írni egy-két kilónyi szart, hogy aztan abból összehámozz egy oldalnyi olvasmányt, de ha tudtam volna, hogy ez másnak is olyan idegörlő, mint nekem, hát nem itt szerkesztgetem. :)

Meg most bepakolós hét volt a koliba és őrület, egy biztos 2038-ig csak publikálva lesz..

ewq 2008.09.07. 06:08:42

mindenkinek sajat maga volt a gyanus.:) bar a jellem ábrázolás csak felszint surolta.
de most mar en is kivancsi vagyok az eredeti mure.

Eligius 2008.09.07. 12:39:54

Te jó ég!:D Ezt magyarázza meg valaki!:) Már ha ennek az egésznek van értelem és nem csak egy ittas este és Douglas Adams balhéja az egész.XD

ffffffffffffffffff 2008.09.07. 16:11:07

hát ez fasz

Dr. Zoidberg 2008.09.07. 18:48:45

Na elolvastam mégegyszer, és az a fő bajom, hogy ezt nem tudom überelni. :)

Most vagy még hetekig molyolok rajta, vagy inkább örülök csöndben, hogy hozzájárultam, ehhez a nagyszerű kis bejegyzéshez.

Ez istencsászár, írj ilyeneket hosszabban. :D

Négerkínaiszőrősúszónő hahaha.

Küld el az ötleteidet, a CV-det és beszélünk a kiadóval. D:

Bocs a kirohanás miatt, az elején, csak meglepett a dolog, de már elmúlt, és lehet mégis megírom az 'eredetit', hogy a többiek is értsék mi a fasz volt ez itt.

Marsi Anikó lol.
süti beállítások módosítása