Új blogom

2011.09.15. 15:56

http://interpretalin.blog.hu/

 

Egyelőre csak egy bejegyzés, próbálok humoros és közéleti lenni, meglátjuk mennyire fog sikerülni. Csekkoljátok. 

A bejegyzés trackback címe:

https://sama.blog.hu/api/trackback/id/tr193229703

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ewqcska 2011.10.21. 09:27:00

Michael Flam
October 17
Michael Flam

Helo Dénes !

Pesten vagy?
Uliczki Dénes
Tuesday
Uliczki Dénes

Hello!
igen, itt vagyok
Michael Flam
Tuesday
Michael Flam

Szívességet kérnék tőled

Láttam pár képedet, és ha azokat a képeket te csináltad kérnék tőled egy szívességet

lenne egy szülinapi buli, amit megszeretnénk koronázni egy divatbemutatóval, a harmadik kollégánk szülinapjára

és fotósokat is keresek,akik végig kattingatnák a divatbemutatót, ha úgy van az előkészületeket is, ill. külön külön a ruhákat is, vagy éppen aki akar fotózkodni
Uliczki Dénes
Wednesday
Uliczki Dénes

A moricz kristofot keresd meg ezzel!
Michael Flam
Wednesday
Michael Flam

oké

ewqcska 2011.10.21. 09:27:37

De ki lehet a második kolléga?:)

ewqcska 2011.10.21. 09:29:00

és hogy csinálhattam volna én azokat a képeket amiken én szereplek?:)

numasi 2011.10.21. 09:43:45

hát ezt inkább ne kérdezd meg, mert a végén még restartolni kell a srácot. viszont a krinyát egy divatbemutatón tuti megbasszák. :)
süti beállítások módosítása