DDOP?

Címkék: he? ddop

2009.03.14. 11:42

Lassan ideje lenne, nem?

Valaki vállalja, hogy lebeszéli a deákkal hogy náluk csinálnánk? Belépő szerintem nem kell, elég egy becsületkassza ahol összegyűlhet egy kis pénz amiből az esetleges költségeket állhatjuk.

Nekem amúgy jó lenne áprilisban majdnem minden hétvége, kivéve a 17-18-19-et.

Ha szeretnétek szórakozóhelyen csinálni, akkor keressetek valamit. Én a zenét szívesen csinálom.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sama.blog.hu/api/trackback/id/tr581001513

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr. Zoidberg 2009.03.15. 21:17:07

Tőlem mehet, esetleg bemehetnénk együtt a Deákba ledumálni, úgyse láttam még az új épületet. Ha ott lesz, akkor jó a becsületkassza is, de akkor meg kell gondolni a költségeket, miből veszünk kaját-piát? Talán ebben is tudnak segíteni Zsuzsa-néniék.

Viszont nekem holnap reggel indul a gépem New Yorkba :), megyek apukámmal Orlandóba nikken konferenciára, meg turistáskodni is persze pár napot, szóval 28-án jövök, addig is megpróbálok írni nektek.

Vigyázzatok magatokra és ha kell valami spéci cucc amcsiból akkor szóljatok.

Éljen a forradalom! :)

ILLED 2009.03.25. 13:39:28

30 dolcsiért??? Az 10 rugó, nem? Egyébként, ha 5000ig lenn, nekem is kéne ilyen. Pulp Fiction rulz!

És miarák aza nikken? A "forradalommal" kapcsolatos, vagy az a wellness ügynöki multilevel lófasz?

Hogy áll a Dénes féle vállalkozás???

Dr. Zoidberg 2009.03.26. 04:27:23

Ah ez kurvajo csao nemtm hol lehet kapni. A nikkeb az mlmes lofasz a knferancia elegnfosnvolt de volt egz zongora a hotelben szal elvoltam. Floridaba jo az ido es meg egy raketa kilovest is lattam nem volt semmi. Most new yorkba vagyok ez is erdekes majd meselek csak nem oan eccerunigy az iphonerol :)

Nem akartam folvagni szombatra otthn leszek csok nektek!

ILLED 2009.03.27. 17:31:07

Ezesetben ex nunc hatállyal átírjuk az "Egy szepezdi tábor emlékére" c. dal Dénesről szóló strófáját:

"Déne-e-es, Te aki írni már megtanultál, Rád is vár még egy sö-ör!"

ILLED 2009.03.27. 17:32:28

Ja, amúgy Benyának megígértem télen, h segítek a DDOP-ban, uh mongyátok mit kell csinálni, és teszem.

Mr_Master · http://pszichoblog.blog.hu 2009.03.29. 21:51:46

Kell egy időpont + helyszín (suli?) és egy frissített honlap. Becsületkassza meg hangfalak. Ha a suliban leszünk akkor igazából minden adott.

Mr_Master · http://pszichoblog.blog.hu 2009.03.30. 21:40:02

Na most kaptam ezt a levelet Gyulától:
"Kedves Dani!

Mint nyilván tudod, a Deák tavaly egy új, a korábbinál nagyobb épületbe költözött a Köztársaság térre. Úgy tudom, ide tervezték az idei ddop-t. Erre a közelmúltban felhívott Balogh Ági néni, hogy megszervezem-e a bulit. Mondtam neki, hogy ezt nem én szoktam szervezni, hanem Ti, én csak segítek a propagandában. Ezután megkért, hogy vegyem fel a kapcsolatot Veletek, hogy akkor most mi a helyzet: szerveztek-é.

Üdv.:
Gyula"

Barna! Ki kéne találni egy időpontot és ledumálni a suliban a dolgot. Vállalnád, hogy felhívod őket? Téged úgyis mindenki szeret és jól ismer :)
Igazából ez lenne a legfontosabb. Nekem nagyjából jó minden hétvége áprilisban, kivéve a 17-19-i (gyertek Pszinapszisra - én szervezem).
Utána én szétküldök néhány köre-mailt az iwiwen, Bence megcsinálja a honlapot és csá.

NA?

ewqcska 2009.03.31. 09:09:51

legyen majus elso hetvegejen, es ha felhivod kerdezd mar meg hogy odaadjak e heti egyszer a tornatermuket nekunk foccizasra. plz

Dr. Zoidberg 2009.03.31. 13:41:08

jah, es orulnenk par 8adikos hostess-lanynak is. Meg valakinek gyúrni is kell minket meccs után! Szóval ezeket is intézd el légyszi ha tudod. :)

május első hétvégéje jónak tűnik amúgy, de a lapon nem lesz időm dolgozni kb jövőhétig. de végülis csak az infókat kell átirni meg üriteni a táblát azt megcsinálom egyik este ha fixek az infók, szal hajrá!

Dr. Zoidberg 2009.03.31. 14:01:55

Jah és a wiwes adatlap fasza, de ki kéne javítani a helyesírási hibákat, valamint föl kéne pakolni a régi flyert egyelőre az új helyett ha megvan, ha nincs átküldöm, mert az új színre izgibb ugyan, de hely/idő naon látványosan rá van csak baszva (bocsérte). :)

ILLED 2009.04.01. 11:06:30

Május 2-a, szombat, este??? Van ellenvetés?
Még azért megkérdem ápr. 25-e, szombatot is...

ILLED 2009.04.01. 11:17:45

Megkérdeztem, mind2 időpont jó, tehát válasszatok.

Jövőhéten egy tapasztalt DDOP-s jöjjön be velem a Deákba,
- aki meg tudja nézni, h alkalmas-e a hely,
- és el tudja mondani Zsuzsa néninek, h mennyire vesszük igénybe a sulit.

A legjobb az lenne, ha mind a 4-en bemennénk. Időpontot ma fogok kérni Zsuzsa nénitől.

ewqcska 2009.04.01. 14:53:09

nekem a majus jobban teccik mar csak a reklam miatt is. majd kitalaljuk hogy hogyan legyen az alkohol

ewqcska 2009.04.01. 16:06:48

mar ki is talaltam. sort meg uditoket tudunk bizományiba szerezni. de bort es feleseket nekunk kell megvenni, ja meg a muanyag poharakat. kajat meg gyartsunk mi.... zsiros kenyer

Mr_Master · http://pszichoblog.blog.hu 2009.04.01. 17:33:51

Zsír. Szerintem is legyen Május 2.
Akkor kell ott majd szerezni egy hűtőt, és valakinek kasszáznia is kell.
A Deákba én szívesen bemegyek Barna, ha épp nincs vmi. halaszthatatlan dolog, de tényleg 4en együtt lenne a legjobb.
Mondjuk a jövőhéten jó lenne hétfőn 3-4 körül.

Dr. Zoidberg 2009.04.02. 13:56:50

En jovo het vegegi itthon vagyok, aztan penteken taboroztatok Szerencsen, 4-5 napig, nekem is a hétfő vagy a kedd lenne a legjobb, szerda, csütörtök max 2-ig, és én is szivesen mennék.

Kösz az ügyintézést Barna!

ILLED 2009.04.02. 15:25:52

np, megígértem.

Hétfőn 3-ra vár minket Zsuzsa néni. Mind a 4-en megyünk akkor? :

HÁGÁKÉ!

ewqcska 2009.04.03. 19:39:41

ok. fel3 blaha meki?

Dr. Zoidberg 2009.04.07. 00:53:42

Bocsi, nem jött össze.. :S Mentségemre szóljon, hogy elég brutál hetem volt, partizas-immoralis-szex-torokgyuszi.. most itt tartok, de a c-vitamin-napocska már a láthatáron van, csak beszéljetek hozzám.

Mi történt? Barna azt írta, Zsuzsa-néni sztórnózta a témát.

WTF?

Dr. Zoidberg 2009.04.07. 20:48:46

Mivan nem beszéltek velem? :)

Mr_Master · http://pszichoblog.blog.hu 2009.04.10. 11:51:43

Wattafuck.
Úgytűnik, hogy Party lefújva. Sztem meg lehetne hirdetni egy találkozót egy sima szórakozóhelyen valamelyik szombat estére és akkor aki akar az jöhet :)
Honlapot kéne frissíteni meg iwiwen üzenni.

Mit szóltok?

ewqcska 2009.04.10. 12:01:12

en nem ragaszkodom hozza....

ILLED 2009.04.11. 09:52:18

Gyula minket előző osztályából Németh Zoli felhívott, h ne fújjuk már le, ő segítene szervezni, meg be is szállna, erre megadtam neki Dénes meg Juhi számát.

Dumáltatok véle?

Miazaz immorális-szeksz? :)

Mr_Master · http://pszichoblog.blog.hu 2009.04.11. 23:29:34

hát azért lássuk be, hogy becsületbeli ügyről van szó... és ha odahirdetjük a dolgot egy szórakozóhelyre, akkor nekünk nem kell semmit sem csinálni, szervezni, és mégis lesz legalább buli ha valaki tényleg jönni akarna

Mr_Master · http://pszichoblog.blog.hu 2009.04.11. 23:30:48

még mindig jobb mintha elmaradna teljesen...

Dr. Zoidberg 2009.04.12. 09:00:42

Én támogatom a javaslatot, szerintem se kéne megfutamodni ilyen könnyen, főleg, hogy számítanak ránk páran!

Én most Szerencsen, de kedd estére már otthon.

Az immorális szex, az ami morális kérdéseket vet föl, majd élőben elmesélem!

Mr_Master · http://pszichoblog.blog.hu 2009.04.12. 18:12:10

ok. Akkor mikorra és hova hirdessük meg? Már csak ez a kérdés, illetve, hogy Bence mikor tudja frissíteni ehhez a honlapot... na?

Mr_Master · http://pszichoblog.blog.hu 2009.04.12. 18:12:51

(Sztem ne május 2. legyen, mert Barna nem ér rá, ráadásul hosszúhétvége lesz vagy mi a franc, tehát mindenki elutazik aki teheti)

Dr. Zoidberg 2009.04.13. 18:23:33

Én otthon leszek keddtől, nyárig kb, szóval nekem minden időpont stimmel, döntsétek el. A szájtot, pedig frissiteni viszonylag eccerű, ha át kell designolni az a meló, de gondolom az felejtős.

Dr. Zoidberg 2009.04.16. 01:42:29

Legyen!

Már csak a helyet kell megtalálni ezügyben viszont egy fejlemény:
Levelet küldött nekem wiwen egy srác, Gyulától kapta meg az elérhetőségem, és fölajánlotta szolgálatait a partiplaccal kapcsolatban, de nem nagyon részletezte a dolgot, megadott viszont egy számot és egy mailcímet.

Ha valaki volna olyan szíves, hogy kifaggatná, én ugyanis a napokban habonimos stuffokat szervezek, ezenkívül sűrgősen be kéne fejeznem egy elég zavaros oldalt, így örülnék ha nem nekem kéne kifaggatnom az emberünket, meg kontaktolnom vele, gondlom nektek is megvan a magatok dolga, de ha valaki a napokban tudna picit szervezkedni, akkor talán könnyen megoldhatnánk a helykérdést, ami amúgy is sűrgető ha szűk 3 héten belül parti.

Gyula biztos nem véletlenül neki adta meg az kontaktot, biztos jófej segít nekünk! Amint megvannak a részletek frissítem az oldalt!

Aki vállalja a kontaktolást, az szóljon és már küldöm is neki az infókat!

ewqcska 2009.04.16. 07:04:50

"Szüleinknek sok mindent köszönhetünk... Legalábbis a legtöbben.. . Íme hát 8 fontos dolog, amit bizonyára mindenki megtanult szüleitõl:
1. Megbecsülni mások munkáját : (''Ha mindenáron meg akarjátok ölni egymást az öcséddel, kint csináljátok! Most takarítottam fel'')
2. Vallást: (''Jobb lesz, ha imádkozol, hogy kijöjjön a fehér ingedbõl!'')
3. Az idõutazás alapjait: (''Úgy megcsaplak, hogy a jövõ héten térsz magadhoz!'')
4. Logikát: (''Azért , mert én azt mondtam'')
5. Tornamutatványokat: (''Most nézd meg hogy néz ki itt hátul a nyakad!'')
6. Bõrön át táplálkozást: (''Fogd be a szád, és edd meg a vacsorád!'')
7. Türelmet és kitartást: (''Addig ülsz ott, amíg a spenót el nem fogy'')
8. Meteorológiát: (''Úgy néz ki a szobád, mintha tornádó söpört volna át rajta'')

ewqcska 2009.04.16. 07:06:13

• ─ ─ ─ ─ ─ ─ •
| Ha kivágod ezta |
| kupont, vehetsz |
| egy új monitort!|
• ─ ─ ─ ─ ─ ─ •

ILLED 2009.04.20. 14:53:39

Benya: küldtem neki mélt, azt írta, jelentkezik a hely ajánlatokkal.

Dr. Zoidberg 2009.04.20. 20:12:51

Szóval semmi konkrét még mindig, majd jelentkezik? Hátjó, és köszi!

Itt egy érdekes link hálám jeléül! ;)
strangemaps.wordpress.com/2009/02/26/362-greek-to-me-mapping-mutual-incomprehension/

Mr_Master · http://pszichoblog.blog.hu 2009.04.20. 22:17:00

NA! Május 24-én ismét foci lesz, fasza műfüves pályán Árpád hídnál. Ezúttal olcsóbb a dolog. fejenként kb. egy ezresre jön ki, ha megleszünk 12-en (márpedig meg kell lennünk, mert különben nincs nagyon értelme, elvileg már van asszam 8-9 ember)
GYERTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEK!

ILLED 2009.04.21. 11:22:32

Nekem az ezres még mindig sok.
Kimo! Hétfőnként a Lónyayban 6-tól kosár ingyér! Jövöl?

Mr_Master · http://pszichoblog.blog.hu 2009.04.21. 20:58:27

A hétfő nekem nem jó sajnos... tegyétek át mondjuk csütörtökre :D

Amúgy mehetnénk erzsébet térre is v. vmi...
Ja és nem biztos, hogy 1000 lesz.. pl. ha eljössz akkor tovább csökken az ár mer többen leszünk meg ilyenek...

ILLED 2009.04.22. 22:08:22

Juhi, már megint jössz ezekkel az MLM-ekkel... :D:D:D :P

Mr_Master · http://pszichoblog.blog.hu 2009.04.22. 22:15:24

Barna, Te meg már megint nem jössz el sehova... ;)

Dr. Zoidberg 2009.04.23. 08:56:04

Na nem jelentkezett a csávó? El kéne kezdenünk helyek után nézni! :) Én nagyjából ráérek jövőhéttől!

Foci az nekem is bukó viszont.

Viszont, ki szeretnék menni az erzsébet térre zenélni a napokban, kalapozni stb, van kedvetek csatlakozni?

Mr_Master · http://pszichoblog.blog.hu 2009.04.23. 12:20:18

Miért is kell helyeket nézni? Hirdessük meg: "Május 8. Szimpla-kert. Gyertek!"
ennyi...
később úgyse fog eljönni senki sem a vizsgaidőszak miatt...

Dr. Zoidberg 2009.04.23. 14:25:16

Háát de ha odacsődítünk 150 embert, az eleg nagy káosz lesz, és a szervezőkön fogják verni a port amiért nincs helyük. Várjuk ki hátha a csávó talál valami helyet, vagy dumáljuk mi le egy hellyel, legroszabb esetben lehet vizsgaidőszak után is nyárinditásnak. Amúgy meg én nem hiszek ebbe a vizsgaidőszakba nem jönnek el az emberek dologban se annyira. Ha amúgy is eljött volna akkor akkor is eljön, ez nem ilyen reggelig tartó tivornya amúgy se.

Szóval szerintem ne kapkodjuk el, várjunk ki.

ILLED 2009.04.24. 14:25:36

várjunk ki... :D:D:D Mintha valami ingatlanbefektetés lenne, és a város aktuális terjeszkedésére spekulálnánk... :D Vagy egy fontos hadmozdulat, és az ellenség céljával szeretnénk tisztában lenni...

Most mire is várjunk, konkrétan?

Dr. Zoidberg 2009.04.24. 19:21:44

Őő helyre?

A csávó nem jelentkezett?

Van valakinek kedve jövőhéten helyeket nézni velem?

Mr_Master · http://pszichoblog.blog.hu 2009.04.24. 23:05:27

Ööö... minek is?
Helyeket nézni időpazarlás. Fel kell hívni őket, hogy ingyen vállalják-e. A válasz az lesz, hogy nem... de nyugodtan lehet próbálkozni.
Max. azt lehet csinálni, hogy egy nagyobb helyen több néven lefoglalni 100 helyet asztalokkal... holdudvar?? Ott mindig helyfoglalás volt régen.

Dr. Zoidberg 2009.04.25. 23:51:28

Hmm igazad lehet. Bar mintha multkor elég jó ajánlatot kaptunk volna a Filtertől. Nememlékszem pontosan. Kis új helyek? Vagy lehetne a gödörbe szervezni, végülis az elég menő, hogy ott volt régen a suli, meg a gödör is menő, és ha jó időbe megyünk akkor még hely is van kint/bent és nincs semmi dolgunk.

A holdudvar is jó ötlet.

Mondjátok, hogy legyen?

Mr_Master · http://pszichoblog.blog.hu 2009.04.26. 22:09:04

Nekem igazából mindegy... a kis helyekkel mindig az volt a tapsztalat, hogy foglaló kell nekik. Filtertől nem volt ajánlat. Mi mentünk le és kérdeztünk rá, de mondták, hogy náluk minden héten ugyanazok a bulik mennek.

gödör az kicsit túlzás lenne, mert ott nem találnak egymásra az emberek... holdudvar az talán jobb lehet (ha még működik úgy ahogy régen... mintha az átalakult volna ilyen puccos étteremmé, nem?). Amúgy lehetne Kuplung is akár, az most egész menő lett, hogy van este ingyen dj meg minden... nem?

Dr. Zoidberg 2009.04.26. 23:59:46

hat ha nem foglalunk sehol akkor ígyse-úgyse találnak egymásra. Hacsak nem egy kuplung csütörtök délután-este. De erre a gödör amúgy konzumabb, sokfélébb és menőbb helyen van. +ha jó estét választunk akkor nincs beugró, de mégis van valami retró (a minap balaton volt..). a kuplungba mikor legutóbb voltam, buta elektronikus zene ment :) a holdudvarról semmit nem tudok.

Dr. Zoidberg 2009.05.02. 20:31:07

azt kéne eldönteni, hogy hova + várunk ILLED hoz e valami hasznalhatot a zEmberünktől.

Beszéltem viszont minap a Marciékkal, akiknek elég jó kapcsolataik vannak Tűzraktérrel, ami baromi nagy, és simán adnak egy helységet, már csak írnom kell neki az időpontokról és a feltételekről.

Akkor eddig a Kuplung, a Holdudvar, a Gödör és a Tűzraktér van a kalapban. Addig is el kéne menni / föl kéne hívni egyet-kettőt és ajánlatokat kérni nem? Vki?

Mr_Master · http://pszichoblog.blog.hu 2009.05.04. 21:13:25

hát akkor írjál neki! nincs mire várni szerintem... már így is rohadt késő van, például nekem nincs időm helyek után kajtatni, és ez a vizsgaidőszakban csak egyre rosszabb lesz, és sztem. barnánál is hasonló a helyzet :) amúgy tűzraktérnél nem találnánk úgyse jobbat (ugye ez a tűzoltó utca?)

ewqcska 2009.05.04. 21:41:35

nem, mar reg elkoltozott a kiraly utcaba, ami a kristof sulija volt es a rekanak volt ott szulinapja egyszer.


www.youtube.com/watch?v=Nc3N3dhCETE
ez meg nagyon erdekes...:)

Mr_Master · http://pszichoblog.blog.hu 2009.05.05. 22:48:24

tényleg komoly... erről tanultunk is az egyik órán :)

Dr. Zoidberg 2009.05.06. 06:57:54

Najah az irányított percepció rákfenéje, amúgy úgy emlékszem egy éve is belinkelted ezt a videót ewq, de lehet valaki más mutatta, mindenesetre vicces. :)

Írok marcinak amint meglesz az emailcime, egyelore nem naon talalom, sehol, ha valakinek van vmi kontaktja itt az idő, hogy beírja.

ewqcska 2009.05.09. 12:15:51

nekem van egy emberem a csepeli tégla égetőben, és ismerem rumos petit a kikőtöből.:)

ILLED 2009.05.11. 01:15:10

én meg kontakthibás vok
süti beállítások módosítása