Szerintem a héttitkos akció nem spam, maximum intellektuális spamnek lehet nevezni, de álljunk jóindulatúan a dologhoz, hiszen ez nem arról szól, hogy vegyünk valamit, hanem, hogy kitaláljunk, megosszunk valamit az internet széles publikumával. Ez a folyamat aztán számunkra is új kapaszkodókat adhat önmagunk megítéléséhez, az önkifejezés pedagógiájával terelve minket az önkiteljesedés felé.

Ez pedig szerintem jó, a "küldd tovább" része nekem is túl rosszemlékű és agresszív, ezért akkor a forma-bontás nevében én arra módosítanám, hogy ez egy nyitott akció, egy virtuális flashmob és bárki csatlakozhat, akinek tetszik az ötlet, vagy éppen nincs neki jobb poszt-ötlete, mint nekem.. :)

Szóval íme titkaim:

"Egyszer még kiskoromban csokit loptam.." ;)

5 éves forma koromban a rosszcsont szomszédsrác meg én a játék hevében kidobtuk szerencsétlen macskánkat a másodikról. (Ő volt a bankos, mi meg a banditák, de túlélte, bár hetekig sántított, aztán úgy emlékszem, el is kóborolt..) >(

Az első nővel, akibe szerelmes voltam, nem feküdtem le, és az első nőbe, akivel lefeküdtem, nem voltam szerelmes. Ja, és sajna jóval 13 éves korom fölött váltam férfivé. xD

Egy házibulin egy lány közvetlenül azután dobta ki - négyszer - a taccsot, hogy csókolózott velem.. :S

Egyszerűen nem hat rám a goa, az elektornikus zene se nagyon, sőt úgy általában az experimentális cuccok se fognak meg. Szeretem ellenben a brit rockot és az amerikai diszkót, szóval a zenei ízlésem menthetetlenül konzum. :P

Emiatt aztán néha Scissor Sisters-t, Five-ot vagy Johnny Cash-t éneklek zuhanyzás közben. :O

Valójában nincs is szuperegóm, csak mérhétetlen beleélőképességem és nyughétatlan fantáziám. Nyéha rámjön orosz ákkcent.. =]

A bejegyzés trackback címe:

https://sama.blog.hu/api/trackback/id/tr30796352

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása