Samatársaim, ez komoly! Van élet a halál után. Az Irc halála után.

Nem csak abból az okból hoztam létre ezt a blogot, hogy megosszam Veletek, hogy kibasztak a harmadik! forgalmi vizsgámról, és ezért egy jót kurvaanyázhassak (hogyaszertebaszott vérzivatarosvilág bassza teherbe a nagymamáját a legszebb nevenapján!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) tanúk mellett, hanem azért is, hogy minden ilyen jellegű közlendőnket a mirc halála után is megosszuk mindahányan.

No, akkor kéremszépen a kommentekben a részvétnyílvánításokat. Meg DDOP-ra fel, én sajna nemtokmenni. És egyébiránt mivanveletek?

ILLED

A bejegyzés trackback címe:

https://sama.blog.hu/api/trackback/id/tr90439997

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dénes 2008.04.24. 12:17:03

Mar megint mi a faszert talalod ki hogy nem josz?

ILLED 2008.04.24. 12:46:03

Hát, basszus, a jó dolgok mindig ütik egymást. Most lesz Airsoft training weekend.

Tökre szeretnék menni, de ha erről lemararadok, akkor kicsúszom a csapatból... :(

ILLED 2008.04.24. 12:47:28

Ja, és a forgalmin való 3-accori megbukásom nem is érdemel kommentet?

gh0std0g 2008.04.24. 17:59:44

na cső mivan veletek ? :)

FLeK0 2008.04.24. 18:00:54

szar vagy!

FLeK0 2008.04.24. 18:09:49

nah hol van már a következő bejegyzés? át fogok szokni a dió blogjára

ILLED 2008.04.24. 21:23:59

Van neki? :D

Egyébként Ti is tudtok postot gyártani, elvileg küldtem mindenkinek rá meghívót, hogy szerkeszhessen, csak nem aktiváltátok max.

Üdv Gd, Fleko!

Én már leírtam mi van velem. Meghúztak 3x forgalmi vizsgán. (erre nem reagál senki... brühühü...)

És Tiveletek mivan?

ILLED 2008.04.24. 21:47:30

Ja, h a szar vagy, az nekem szólt, és nem gd-nak. :D most fogom csak fel..

Hát igen, ez is egy aspektus... :D Szerintem mieg minden mocskos kenőpénzsóvár vizsgáztató a szar.

Najó, meg énis. De a Bence az nem. Mer' ő 2 szar. he-he.

ILLED 2008.04.24. 21:50:28

És vegyetek példát Flekóról, ő aktiválta a szerkeztőségi státuszát.

Mr_Master 2008.04.24. 22:48:08

A Dió bezzeg ott lesz...
ezekután én eleve csak a dió blogjára fogok írni... (továbbra is...)

Amúgy a party gecijó lesz... Kristóffal, Bencével mi leszünk a dj-k (nem röhögni...eljönni, élvezni) ;)

Ja, és nyomhatnánk valamelyik este 1 #sama takeovert...

BEST 2008.04.24. 23:11:44

Hát először is szar vagy, bár engem miután meghúztak az első forgalmin el se mentem a következőre (addigra asszem valami 40 ezer forinttal húztak le, és egy strigulát érdemlő hiba miatt nem engedtek át minden más tökéletes volt, á la BEST, jó mondjuk a rutinon úgy engedtek át, hogy mindent elbasztam amit lehetett, de elméletből elsőre megvoltam), mindenesetre ma kiderült, hogy anyámnál százszor jobban tolatok, beirányítottam egy egyirányú kis utcába szegénykém meg nem tudott kitolatni.. :)

AirSoft? Hat nem egy CS..

Nemtom miután GhostDog letiltott az msn-jeről mert szembehelyezkedtem az addikciójával, kicsit megingott a hitem a régi spanokban. Arról nem beszélve, hogy ddop-ra se jöttök, pedig már harmadik éve szervezzük ezt a szart, és elhihetitek nem Zsuzsa néniek, meg a Fördös Ferinek csináljuk, és csak egy egészen picit magunknak, de ha nem hát nem... Kéne egyik szemem síros másik nevetős szmájli, de ez még azér' nem a gmail. 5.0.

Nekem nem küldtél meghívót pedig posztolnék ezerrel.

Amúgy torokgyuszi-cifrafosás-ínyemenkibaszottafta kombináció még jó hogy holnap vigyázok az egy éves sincs uncsiöccsre, meg a nővérére... :S

Mindegy csináltam egy zöld tea + neocitrán + 1000 mili aszkorbin + méz kombót, szal nem bízom a véletlenre.

NyaljátokAKurvákFaszát!
AbbólIsInkábbAVért.
Bence

BEST 2008.04.24. 23:15:42

Pfujj. Íze mint a frissen vakart varrat.

BEST 2008.04.24. 23:16:37

Bocs, megvan a mekkhívó. Köcce.

ILLED 2008.04.24. 23:30:19

Na azért.

Én ott voltam az első ddop-n és kurvajó volt. És vérzik a szűem, h nem tok menni idén! :((( És tavaly is valamivel ütközött... :( De szerveztem nektek legalább 3 embert.

Fleko meg GD pedig ott lesz! IGAZ?!!!

Milyen addikcióival helyezkedtél szembe?

Mi is az a takeover?

Dr. Zoidberg 2008.04.24. 23:43:42

Jóvan nem akartam senkinek a lelkiismeretét a falra hányni. :)

GD ügyét már ennyire is geciség volt fölhozni, csak nem álltam meg miután szónélkül letiltott. Majd ha megérett rá a helyzet meg GD feje lágya akkor visszatérünk a témára egy félig anonim (nickekkel ellátott) csoporterápia keretében.
Közös addikciónk egyébként, csak ő még örül is neki, hogy van vagy legalábbis így állítja be a dolgot. :) Egyébként jó lesz mikor elkezdjük majd egymást kimoderálni.. =]

A takeover mikor valaki átveszi az irányítást egy irc csatorna fölött. A #sama-n többször is volt ilyen, de mire intéztem BNC-t, vagy talán Fleko addigra be is halt a dolog.

Meg ne kérdezd mi az a bnc, kérdezd a google-t.
(Mi az a google?)

Írtam posztot, ne szedjétek szét naon szegény Zitát.

ILLED 2008.04.25. 00:05:45

Mi az a poszt? :P :)

Na jó, egyébként itt is simán lehet takeover... Azért nem adtam Flekonak admin jogosultságot. Többieknek meg azért nem, mert ő se kapott.. :D De aki leírja a varázsszót először, az megkapja. Na?

gh0std0g 2008.04.25. 00:07:20

azert tiltottalak le mert 1 kis felbaszó okoskodo csicska geci vagy best ez a helyzet és nem volt kedvem felbeszni magam rajtad :( "szembehelyezkedtem az addikciójával," ezek milyen szövegek már kiagecinek érzed te magad mégis nincs rá szó annyira szánalmas.

gh0std0g 2008.04.25. 00:10:17

"régi spanok" meg nemtom mivan veled meg milyen csalodásrol beszélsz 10 éve voltunk spanok azota néha beszélünk msnen meg ilyenek és kb ennyi. Arcod meg van rendesen rámirni hogy tudok e muszut és leoltani szánalmas álintelligens stilusban ilyen emberekne nemvagyok kiváncsi .

fLeKz (törölt) 2008.04.25. 00:11:32

takeover az ami után ilyeneket történnek:

[14:12:17] FLeK0
[14:12:21] elarulnal nekem valamit?
[14:12:28] mit vetettem en ellened?
[14:12:40] azthittem letisztaztuk a dolgokat
[14:12:43] a szobadban...
[14:12:47] anno azon a kesoi
[14:12:51] ejjelen...
[14:12:56] de ugylatom nemvolt eleg vilagos
[14:13:00] vagy csak elmult a hatasa

:D

fLeKz (törölt) 2008.04.25. 00:12:07

és ne gyűlölködjetek !

gh0std0g 2008.04.25. 00:15:58

amugy meg azért nem megyek mert nincskedvem élőben is meghallgatni ugyanezeket a szövegeket mert az 1 dolog hogy msnen felbaszol akkor letiltalak de élőben ugyanezekért szétütöttelek volna az meg kinek jó .

gh0std0g 2008.04.25. 00:16:34

miért kell egymást gyűlölni? :D

ILLED 2008.04.25. 00:20:47

miaza muszu? (a google ezt dobja ki: youtube.com/watch?v=yptM6LEg6B4)

GD sztem kicsit erősen fogalmaztál, de ráfér Benyára, úgyse veszi fel... :)

Fleko: Mi? Ha takeovert csinálok, akkor leszopnak? :D

gh0std0g 2008.04.25. 00:25:13

és ne is gondolkozz a válszaon el sem fogom olvasni felejts el :)

ILLED 2008.04.25. 00:28:21

Akkor viszont, ha tuti nem mész GD a DDOP-ra, nem érdekel az airsoft? :)

Mr_Master · http://pszichoblog.blog.hu 2008.04.25. 00:32:19

illed: mi az a mi az?

a kibontakozó vita nekem tetszik... folytassátok csak...
csak a hangnemen kéne változtatni, különben muszáj lesz a Rezsőt is meghívnunk a blogra, hogy szakfordítson illednek.

gh0std0g 2008.04.25. 00:33:36

lol 3.5 :D , muszu az "fü" amugy megadhatnád az msn cimed

Mr_Master · http://pszichoblog.blog.hu 2008.04.25. 00:33:36

illed te pedig szervezhetted volna máskorra az airsoft táborodat... köszi.

Okoskodó(s)geci(s) 2008.04.25. 03:05:39

Írtam csomó izgalmas és okoskodó commentet a maintenance alatt, de nem érdemlitek meg. Félek lassan már rezső is jobban elbánna a szólimlomjaimmal, minta ez a hályogos lelkű akasztófavirág.

Elég az hozzá, hogy a tekintélyelvű érvelés még mindíg nem hat meg, az álláspontomra kéne valamit reagálnod Peti nem pedig a a személyemet aláásnod, mintha ebből az is következne, hogy kevésbé konzisztens amit gondolok.
Amit gondolok: addiktívak vagyunk te is én is, csak én ezt egy visszahuzó erőnek élem meg (a fű esetbén), te pedig mintha legalábbis egy nagy Big Gay Al Road Trip lenne az egész. Legalábbis ezt hazudod magadnak, mer az úgy olyan kurva kényelmes. Mondhatni nem bírod a kritikát. Vergődsz mint a hal a hálóban és omlik ki belőled az explicit ostobaság, mint markólógépből a vasbeton. Azért azt nem gondolhatod, hogy a menekülés meg a fenyegetőzés majd rávesz, hogy azt gondoljam amit te és ne azt amit én. Akkor lennék, ékes szavaiddal élve: csicskageci(?), ha a te kényelmed fontosabb lenne, mint a saját vélt vagy valós igazam.

Egyébként mindketten, sőt mindnyájan tudjuk, hogy nem lennél ilyen ijedt és dühös, ha nem gondolnád te is azt hogy igazam lehet, hisz semmi okod nem lenne akkor félteni a kényelmesen berendezett 'mohaman feat dj krush'-világnézeted.

Nah idedézek néhány lényegit, vagy mert lelketgyönyörködtetően szép, vagy mert lelketgyönyörködtetően csúnya. :)

"Menekülhetsz a világ végére, sértegethetsz, fenyegethetsz, nem fogsz rávenni, hogy elhalgassam a véleményem, és buddhista
könnyedséggel a füledbe ne súgdossam időről időre, hogy Choose Life."

"És bár most nem tartasz a barátodnak és én is csak félve-féltve szemléllek package-nyi távolságból, mégis, az ottalvós partikkal, az Orczy kerti csatákkal, azzal, hogy vélhetően ott lakik még benned valahol az a jóeszű, humoros, cinikus kis kölök aki valaha voltál. megpecsételted az én hozáállásomat is, ha úgytetszik magadhoz láncoltál és bármennyire is eltépnéd ezt a köteléket,
ez sajnos kívül esik a hatáskörödön."

"És úgy ismersz, mint akinek a fenyegetés, meg menekülés elveszi a kedvét az igazság nagy faszkorbácsával való abjuzálásodtól, nem pedig méginkább fölajz?"

"Lehet örjöngeni, lehet játszani a sértett szűzlányt akinek megmondták, hogy kéreti magát, lehet a telepi szókincseden lovagolva engem hülyézni (akkor te lennél az intelligens vagy mi?), lehet mélyre dugni a fejedet a teveszarba, hogy ne halld a lépteim, akkor is el fogom mondani amit gondolok. És azt gondolom, hogy egy felsőbbrendűségi komplexusos, beszűkült, zavartan csaholó, deprimált piti kis függő vagy, aki azt
gondolja hogy egyenesen a dalai láma mócsingos kis faszából szívja ki az áfamentes gandzsát, és hogy neki mindent lehet, de minenki másnak kuss, főleg ha ellenvéleményre helyezkedik legféltetteb kincsedet illetően, azon tevékenységet illetően ami időd nagyrészét kitölti immár évek óta"

"Tényleg addig tart nálad az beszélgetés míh mindenki egyetért veled és fényesre nyalja a petyhüdt seggedet, símogatja a buksidat és a leharcolt önérzeted?

Sajnos ez a dolog nem így működik (a te szubkultúrádban meglehet igen, de az még mindig elenyésző és boldogtalan kisebbség csupán), a segg egyre petyhüdtebb lesz, a buksidon egyre kevesebb lesz a haj, az önérzed nem e-világi fogalommá szikkad, aztán állhatok a temetéseden, mint valami hülye, hogy most akkor kussolnom kellett volna-e és szépen végigkísérnem téged a semmibe vezető úton, vagy jól tettem, hogy az asztalra basztam,
még akkor is, ha büntetésül és a kényelmes életmód diktálta önvédelemből kizártál ezért az életedből.

Mert lehet azt is, kizárhatsz az életedből és törhetjük a fejünket melyikünk vesztett ezzel többet."

"Én legalább soha nem adom föl.
Egyre inkább úgy tűnik, hogy te viszont igazi quitter vagy. Csak ne lennél olyan fene nagyra ezzel."

"Szóval, lehet örjöngeni, lehet játszani a sértett szűzlányt akinek megmondták, hogy kéreti magát, lehet engem mindenfelé skatulyázni, mondhatjuk, hogy én vagyok a tanárbácsi te meg a rakoncátlan diák, és így, mint olyan neked van igazad, (anno az Ili-nénis incidensnél nem én viselkedtem épp tanárosan, jobban is ismerhetnél elég az hozzá), fölfoghatjuk bűnként a gondolkodást meg a féltést, lehet a telepi szókincseden lovagolva engem hülyézni (akkor te lennél az intelligens vagy mi?), lehet mélyre dugni a fejedet a teveszarba, hogy ne halld a lépteim, akkor is el fogom mondani, hogy a vesztedbe rohansz"

"Dekadens"

Ajánlom magamat,
Máté, a vámszedő

(Aka a tizenkettek, Te vagy Júdás, Barna maga Jézus, Dani a szűzmária, Dénes pedig a diszkós Da Vinci, Jeromiás az egy másik történet..)

U.i.: Lehet poszt lesz ebből is, csak nem szeretnék rátokmászni, mit csináljak féltem a Petisrácot, ti leszarjátok ő plána leszarja magát, fogalma nincs mi az a barátság, aki meg az orra elé rakná az értelmező szótárat azt tartkón baszná vele. Ilyenkor mi van?

Okoskodó(s)geci(s) 2008.04.25. 03:07:11

Ez tényleg undorítóan hosszú lett, de hát micsináljak mindig rámjön az érzelgősség ha maszturbálok. :)

Jóéjt mindnekinek, köszönjük barna az elsőrangú ötletet, és a megvalósítást!

(Bocs a Dóri levele miatt, tényleg röstellem..=])

Animus 2008.04.25. 03:15:50

Szánalmas dolog állatiasat kefélni nyilvános helyen?
Igen, ezesetben minden kétséget kizáróan szánalmas vagyok. Ha viszont ez nem olyan ciki, és neked gd van jobb csajozós sztorid (ideje, hogy megtudd: a drogozós sztorik kimentek a divatból pár éve) akkor várnám a kritikákat, én elég jól bírom, gyakorlatilag első osztály óta oltotok. Sztem egyébként jót tett. :)

Bocs ez már egy másik poszt.. =]]

(Barna ha ezt a sztorit elmesélem, csettingetni fogsz, mint a ruzsamagdi...)

(Peti ha mégis lenne kedved a földbe döngölni szombaton, téged Dani utólagos engedelmével ingyen beengedünk)

Lelőttemmagam.

ILLED 2008.04.25. 08:38:58

GD: hirdetes60@freemail.hu (msn címem. tom, h hülyén hangzik..)

Mester: nem én szerveztem az AS napot, és mint írtam kibaszásnak veszem a világtól, h pont mostra lett téve, mert tökre akartam menni.

Benya! Miért érzem úgy, hogy nincs összhangban a két idézet:
1.
"álláspontomra kéne valamit reagálnod Peti nem pedig a a személyemet aláásnod"
2.
"És azt gondolom, hogy egy felsőbbrendűségi komplexusos, beszűkült, zavartan csaholó, deprimált piti kis függő vagy, aki azt
gondolja hogy egyenesen a dalai láma mócsingos kis faszából szívja ki az áfamentes gandzsát"

A lehet őrjöngeni kezdetű sor régi jól bevált fordulat, hogy annyiszor használod?

A sztor nagyon is érdekel, ha a nyilvánoskefélős az... :D Posztolj róla!

Jenőő 2008.04.25. 13:30:38

Nézd Illés lehet örjöngeni, de akkor is minden szinten rákendroll. :)

Azért mentem át én is alpáriba, mert már nincs ötletem mivel nyithatnám föl a szemét, ezért görcsösen bedobok mindent.

A Dani meg arra célzott, hogy ne csináld már itt nekünk az ellen propagandát. Azér kösz a három embert akit szerveztél!

Mentem bébiszittelni!
Kellemes hétvégét mindenkinek.

u.i.: Annyira azért nem nyilvános a kefélős, hogy posztoljak, majd inkább egy-két jéger mellett.. Úgy kezdődött, hogy a Ráchel földugta a gördeszkát a Jákobank. :P

Jenő 2008.04.25. 13:54:00

Najó csak mer rátapintottál.
Igazából a fűről alkotott kritikám, miután gd oly hevesen ellenált, hogy aztán még a füleit is hajlandó volt befogni, csak, hogy ne kelljen hallgatnia az övével ellenkező véleményt, szóval mikor láttam milyen drasztikus a helyzet, akkor ez átment a személyét érintő kritikába.

A két dolog mindazonáltal összefügg, sztem ilyenkor főleg a fű beszél belőle (szívesen posztolom a logot is, gd engedélyével), nem pedig az ember.

És mivel ezzel a növénynyi aggyal, odáig jut, hogy növénnyni szinvolon sértegetni próbáljon, gondoltam nem árt ha tisztán látjuk, ez még nekem is megy, de alapvetően egyetértek Danival, hogy ne erről szóljon a beszélgetés.

Asszem a viselkedésével okot adott arra, hogy kritizáljam, míg én nem tettem meg ugyanazt, nem tiltottam le, nem okoskodógecizem le, mikor nem tudok vagy nem akarok válaszolni a feszegetett problémákra.

Egyébként érződik, hogy izgatja őt a dolog, ha teljesen fölemésztette volna ez az életmód rámhagyta volna az egészet, ez az intezitású érzelmi kitörés, sztem segélykiálltásként is fölfogható, ha rámhagyta volna én sem lovagolnék a témán, de sztem nincs még minden veszve.

Na ténylegel,
Bence

Gyucsány Ferenc 2008.04.25. 13:54:58

Lehet tüntetni a díler lakása előtt. Megünják és hazamennek. :)

gh0std0g 2008.04.25. 17:57:01

A nagy részét le se fogom reagálni ennek egyszerüen nem érsz nekem annyit hogy felbasszam magam . Nem azon basztam fel magam msnen mert a füröl rosszakat mondtál azt mondasz rola amit akarsz de amilyen hangnemet most is és akkoris megengedtél magadnak azért élőben szétütöttelek volna és ez basz fel hogy egy iylen ember mint te iyleneket mer írni nekem mikor nem is ismersz fogalmad nincs róla hogy ki vagyok vagy mi van velem .Egyébként meg meg merem kockáztatni hogy senki nem volt még velem ilyen pofátlan nem tudom hogy kinek érzed magad egyáltalán vagy főleg hogy az én életemben kinek mert én annyit tudok hogy kisgyerekkoromban barátok voltunk suliban aztán megszakadt a kapcsolat azóta talákoztunk 10szer hát nálam nem ez a barátság definicioja nemtudom hogy veled mi a fasz van . Mellesleg olyanoktol sem türném el ezt a stílust akiket szeretek te nem tartozol ezek közé szóval nagyon durván vegyél vissza .
"Egyébként érződik, hogy izgatja őt a dolog, ha teljesen fölemésztette volna ez az életmód rámhagyta volna az egészet, ez az intezitású érzelmi kitörés, sztem segélykiálltásként is fölfogható, ha rámhagyta volna én sem lovagolnék a témán, de sztem nincs még minden veszve.
"
Ezt meg nem tudom hogy képzeled teljesen téves elméleteid vannak rolam azért mert tudod hogy sokat tolok és szoktam wowot játszani (mert kb ennyit tudsz rólam meg ami suliban történt régen) azért már mindjárt ismersz?

Végezetül annyit hogy ez az utolso postom neked bármilyen téren én nem foglak keresni nem fenyegetlek de azért ha meglátlak megverlek azt megígérhetem . Nem azért mert függőnek nevezel részben igazad van abban de a többi dologban egyáltalán nem amiket irtál hogy nincsenek emberi kapcsolataim soha nem leszek senki meg ilyenek , ezeket nemhogy nem tudod de nem is tudhatnád és az idegesít hogy úgy írsz rólam mintha legjobb barátok lennénk és mindent tudnál rolam , közben csak elképzeled ezeket hogy szerinted kb ez lehetett mostanra belőlem és az alapján ítélkezel.
A logot meg ne postold mert még ennél is nagyobb patkánynak foglak tartani :( Egyébként meg 1 jótanács senkivel se beszélj úgy se velem se mással ahogy élőben nem mernél velük beszélni. kb ennyi

Animus 2008.04.25. 19:01:28

Az, hogy aggodók érted tényleg a pofátlanság netovábbja nalád?

Nem mondom, hogy barátok vagyunk csupán kötődöm hozzád, látom ez neked kényelmetlen, és igen van erről egy elméletem, hogy miért kényelmetlen, azt viszont nem értem miért nem lehet ezt emberi hangon megbeszélni. Nem én kezdtelek el anyázni, én elmondtam a véleményem mire te elmondtál mindennek, én is hordhatnám az orromat az empire state building tetején, csak nincs mire, és nem egészen értem Te kinek képzeled magad, hogy az ember legyen az egy -gyerekkori barát vagy csak egy jöttment- ne mondhatná el neked a véleményét.

Nem én szenvedek identitászavarban szerintem, nem én képzelem magamról, hogy én vagyok a játszótér királya és aki mást gondol azt megverem ha élőben látom.

És úgy látom te is jócskány gyártod az elméleteket, megkérdezhetsz bárkit, nem vagyok egy fórumba bármit élőben csöndben meghúzom magamat fajta. No persze ha egy jobb horoggal belémfolytod a szót akkor más a helyzet, nem szeretem az 'beszélgetés' állatias formáját, ilyenkor valóban faképnél hagyom az illetőt, de aki végighallgat az ugyanazt kaphatja élőben is, mint itt.

Nem akarlak elüldözni innen, én sem erőltetném tovább a témát, csak jó ha tudod, hogy én is fölháborodhatnék, csak számomra nem fontosabb az ego mint az igazság.

Abban a pár évben amig barátok voltunk megosztottuk egymással, hogy milyen ostobák az emberek mikor tündérmesékben kezdenek el hinni, és utána úgy védelmezik az álláspontjukat mindenféle retorikai fogásokkal, mintha múlna rajta az önképükön kívül bármi is.

Nos pont ezt teszed most te is, vizsgáld fölül a világodat, bár valóban nem mondanám, hogy ismerlek (mindenesetre többet meséltél nekem az elmúlt pár évben msn-en, a wownál meg a fűnél bár ez tette ki a nagyját, de beszéltél melóról, suliról és csajokról is sőt a családról is, szóval kaptam egy képet- , de jól ismerem ezt a fajta dühöt, ezt a fajta beszükültséget és én semmi mást nem kritizáltam csak ezt. Hogy ne lehessen veled beszélgetni bármiről bármilyen véleményen is vagyunk és hogy a vélemények külünbsége ilyen parázsvitát szüljön az szerintem nonszensz, nem volt jellemző rád soha, mindig hallgattál a rációra, nem voltál ész-ellenes, és ha az lettél mostanában akkor joggal a feltételezés, kifordultál magadból.

Neked ez így jó és senki ne merjen azt mondani hogy you got what you want, but not what you need. Ez világos. Csak ez nem cáfolja épp ellenkezőleg alátámasztja az elméletem, hogy a drog meg a rossz társoság kifordítja az embereket önmagukból, és te még mindig nem próbálod ezt megcáfolni, vagy elmondani minek köszönhető ez a pálfordulás, egyszerűen sértetten rikácsolsz. No persze ez is a fordulatból következik és nincsenek illúzióim, hogy én foglak megmentetni, de továbbra is megmentésre érdemesnek tartom a szellemed. Kár, hogy te ilyen könnyen lemondasz róla.

Mivel látom, hogy kényelmetlen neked a témát én is lezártam, kicsit csalódottan ugyan, hogy egyedül engem aggaszt ez a dolog.

Mikor megversz, remélem túlerőben leszel, nehogy önvédelemből kárt tehessek benned. Nem vagy mostanában formában.. Jó mondjuk én se.. :)

FLeKO némi iróniá azért kiérződik ebből a linkből. :) Mint látod nem vagyunk már a legjobb barátok, csak régi ismerősök akik közül az egyik aggódik a másik meg aggódik, hogy az egyik aggódik. Inkább ezt mondanám:

youtube.com/watch?v=TF2Qw8c01xM

bár nem pont erről szól, lehetne jobbat is választani, node a refrén.. meg a hangulat..

Cső,
Bence

Animus 2008.04.25. 19:03:39

"It's not rape if she blinks twice for yes."

=]]]

ewq 2008.04.25. 19:31:06

Huuuu. Csak a vegere ertem ide de nagyon izgalmasnak tunt a Bence irasait nem olvastam mert uncsik es hosszuak. eleg volt elolvasni a reakciokat. Azok eleg izgik. Tenyleg peti miujsag veled mostansag? es barna ezt a kotelezo e-mail beirast meg a kocsog ellenorzo programot nem lehewt kivenni a faszba?

ewq 2008.04.25. 19:44:51

na jo igazabol annyit tennek hozza hogy Bence aggodj magadert. ha ezen tul vagy akkor johetnek a tobbiek.

Animus 2008.04.25. 19:50:25

Hát épp ezaz, kezdenek sinen lenni a dolgok, ezért is jöttek felszínre a mások bajai. Ilyen commentet is írtam, de tényleg naon hosszúra nyúlnak így is az szövegeléseim, de valakinek gondolkodni is kell ha ti csak inni meg szívni meg csocsózni tudtok.

Amúgy Dönci msn-re válaszolni smafu? Én megyek be Liliékkel inni asszem, meg Fruzskáékhoz csajpartiba, csókolnám a szőrös fejed, de nem erőszak a disznótor.

Jah képzeljétek úgy néz ki, hogy kapunk egy 350 ezres webszájtot a Csöngével, mmint melót (95%), szal ha hazajössz akkor valami széthullást csinálhatnánk addigra pont meglesz a pénz.

Monnyuk tartozom a UPC-nek 85-el, de majd vhogy akkor az is meg lesz oldva.

Szal van csajom, meglesz az első -érvényes- egyetemi évem valszeg, velem minden rendben csak hiányoznak a haverok..

Tenyleg banra most mi nem tudunk akkor posztolni? Nem azér kurvaizgi az életed, de mégiscsak ez egy közösségi szájt vagy mi.. :)

Animus 2008.04.25. 20:09:33

banra=Barna

Mr_Master 2008.04.25. 21:44:32

Látom Fleko is sokat tol mostanában... ;)

ILLED 2008.04.25. 21:49:43

Hát komolyan mondom, Benya első hosszúját még elolvastam, de miundennek van határa! :D

De ki lehet, venni, ha regisztrálsz indapass-t az indapass.hu -n, akkor automtikusan tucc írni.

ILLED 2008.04.25. 21:51:25

mmint a vége ewq-nak szól a kötelező e-mailcím beírásra.

Animus 2008.04.26. 07:51:05

Jó hát úgy nem lesz könnyű blogolni ha lusták vagytok olvasni. Tudom, hogy fárasztó vagyok, de hogy unalmas is az új.. :(

Remélem ezt most elolvasod: lehet posztot írni vagy most csak te vagy admin?

Jó szombatot! :)

ewq 2008.04.26. 09:53:47

Tudom hogy nem szep dolog de embereket ki lehet innen tiltani? mert az elso az mar erik:D:D:D:

Mr_Master 2008.04.26. 10:27:27

Mér? Fleko már megin invisible skint használ? a picsába... ;)

ewq 2008.04.26. 11:57:37

Nekem meg annyi kerdesem lenne, hogy en evek ota tartom veletek a kapcsolatot mert ugy gondolta, hogy hatha lesz beloletek egyszer valami....
Szoval megdobnatok egy ingyen jeggyel?:)

Animus 2008.04.26. 15:39:18

Persze, féltégla a beugró.
MEGY! :)

(Hogy lenne belőlünk vmi, megvesztél? Szétszaggattad a Bagi Tomis elektronikai cuccainkat, amivel meg akartuk váltani a világot. Ha azok megmaradnak talán.. De anélkül.. Majd Dió-t megkérjük, hogy támogasson.. :)

Mr_Master · http://pszichoblog.blog.hu 2008.04.27. 13:39:07

jut eszembe... BOTRÁNY!!!!!!
Dió nem jött el.

ILLED 2008.04.27. 23:21:21

Ő nem megy el. Ő diszponál. :)

Nem is szaggatta szét. Kiszúrta a hangfalat angol órán egy tűvel.
Nem olyan nagy baj az, hogy az időgépetek nem tudott hangot kiadni...

Minden meghívott tud postolni, mellesleg már meg is tetted Benya, nemtom mfsz van...

Fleko mér is inviziböl?

Animus 2008.04.28. 02:38:36

Bots, csak közbe volt vmi jogválltás mer vhol írta addig, hogy admin aztán nem, és közbe lusta voltam megnézni a felületen, hogy tudok-e posztolni mernem volt mondandóm amúgyse..Pfúú

Legközelebb küldök egy esemest!

:)

ewq 2008.04.28. 08:39:53

Azert a laikusok szamara leirnad hogy hogy lehet?

Animus 2008.05.02. 21:39:56

Blogolj inkább Dini, és ne szórakozz a dizájnnal. :D
süti beállítások módosítása