It's good to be regular...

Címkék: óda

2010.06.02. 16:59

Annyira ocsmány volt az előző bejegyzést látni minden nap, hogy muszáj volt posztolnom egyet...

Ez sztem igencsak mókás:

csá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sama.blog.hu/api/trackback/id/tr742051246

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ILLED 2010.06.03. 09:41:28

Ez valami hatalmas. Végre nem azt az undorítót kelle nézni, hanem ezt.

Szinte könnyesre röhögtem magam a WC-s srácon!!! :D:D:D Chat roulette amúgy is vicces, vagyis főleg addig volt az, amíg a faszok nem árasztották el.

De ez hatalmas ötlet!!! :D:D:D Én is gondoltam már arra, hogy közterületről kéne chatalni. De egy egész koncertet szervezni rá. Ezmekkora!

Mr_Master · http://pszichoblog.blog.hu 2010.06.03. 13:36:42

hát iszonyat nagy állatság a chatroulette, de ez a csávó kihozta belőle a maximumot sztem. én is sírva röhögtem rajta... rég volt már ilyen jó videó a youtubeon :)

Dr. Zoidberg 2010.06.09. 21:55:28

Elrontottátok a szép kakimat, az alpári humorotokkal, szólok, hogy az ombuccmanhoz fordulok!
süti beállítások módosítása