Károly körúti fák...

2009.11.18. 18:57

Az ég legyen tivéletek,
     Üllői-úti fák.
Borítsa lombos fejetek
szagos, virágos fergeteg,
     ezer fehér virág.
Ti adtatok kedvet, tusát,
ti voltatok az ifjuság,
     Üllői-úti fák.

Kosztolányi

Elköltöztem.

A bejegyzés trackback címe:

https://sama.blog.hu/api/trackback/id/tr221534948

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr. Zoidberg 2009.11.19. 00:24:49

Ah sok új poszt, dejó-dejó, azt hittem kapok róla mailt, ezért ide se néztem, de most mégis már nem bírtam, és akkor látám, hogy nem maradtunk poszt-híjján, csak én levér-értesítés-híjján.

Kemény versek, kritikán aluli viccek (ami jó), és főleg remek kép (pfujj), én is kiszúrtam a minap a puruttyán, a vers is passzolt.. :)

Na de a lényeg: lakásavató?

ILLED 2009.11.19. 11:36:16

hát max egy nagyon szolíd lakásavató.. :) Monnyuk megnézzük, iszunk, aztán továbbállunk. Mert van 3 lakótársam, meg nem szeretném szétverni azt, amin egész nyáron dolgoztunk Blankával (bár nem láccik rajta). :)

ILLED 2009.11.20. 15:32:16

Még nincs, de ha a hárompluszegy lakótárs is beleegyezik, akkor hamarosan kiköszörüljük a csorbát! Ja, egy már bele is egyezett.

Dr. Zoidberg 2009.11.20. 17:31:56

aha szóval berendezés maradjon? :P

Mr_Master · http://pszichoblog.blog.hu 2009.11.22. 21:36:52

vigyázz mer a bence még mindig kleptomán... ugye nincs starcraft könyved?!?
süti beállítások módosítása