Mi nem vagyunk hülyék...

Címkék: élet art mi :)

2009.01.17. 23:22

"Én nem vagyok hülye. Én nem vagyok hülye, csak az hülye, aki azt mondja, hogy én vagyok hülye." - mondja halkan, mosolyogva Bence a Balaton északi partján, és megmutatja még egy holland turistának a péniszét.

"Mi nem vagyunk hülyék, mi nem vagyunk hülyék, csak az hülye, aki azt mondja, hogy mi vagyunk hülyék." Csatlakozik kijelentéséhez Barna, és teletömi krétával a száját.

Juhi arcon csapja magát mindkét oldalról teljes erejéből, egy ordasat köp a földre, majd fennhangon mondja: "Mi nem vagyunk hülyék, mi nem vagyunk hülyék, csak az hülye, aki azt mondja, hogy mi vagyunk hülyék!"

Dénes egy gyors "Nem vagytok ti egy kicsit kabbeafaszom?" kérdéssel fordul barátaihoz, majd a furcsa nézés, mint válasz okozta zavarból felismeri a kiutat, és úgy mondja, hogy mindenki meghallja: "Mi nem vagyunk hülyék, mi nem vagyunk hülyék, csak az hülye, aki azt mondja, hogy mi vagyunk hülyék!"

A felismeréstől megvilágosodva hirdetni kezdik az ősigazságot, és így menetelnek. Az útról ledudálja őket egy kövér, kopasz Audis: "Anyátokba szórakozzatok!" Majd kiszáll, és nagy, fenyegető léptekkel halad a négy fiú felé, mire a nyakában lógó fél méteres aranykereszt  egyik, aztán másik oldalra himbálódzni kezd, először csak kicsit, majd egyre jobban és jobban, így mire a srácokhoz érne, kirántja oldalra a százkilós embert, aki óriásit csattan a földön. Mérgesen feltápászkodik, és vérben forgó szemmel keresi meg újra áldozatait, de a zajra az összesereglett embercsoportok nevetése szempillantás alatt magyarázatra sarkallja: "Mi nem vagyunk hülyék, mi nem vagyunk hülyék, csak az hülye, aki azt mondja, hogy mi vagyunk hülyék!" - és vállvonogatva beáll a sor végére.

Mire a skandáló tömeg Budapestre ér, már több ezren vannak. Az Andrássy úton egy kamionon tucatnyi ízléstelen, színes ruhákba - ki átlátszó selyembe, ki bőrtangába - öltözött, festett arcú, vonagló homokos táncol rudak körül. Hamar rázendítenek: "Mi nem vagyunk hülyék, mi nem vagyunk hülyék, csak az hülye, aki azt mondja, hogy mi vagyunk hülyék!"

Az őket másoktól elválasztó kordonon kívül rengeteg focidrukker kiabálja ugyanezt: "Mi nem vagyunk hülyék, mi nem vagyunk hülyék, csak az hülye, aki azt mondja, hogy mi vagyunk hülyék!"

Mindannyian beállnak a vonuló tömeg mögé, és haladnak tovább, a Hősök terére, közben együtt ordítva skandálják: "Mi nem vagyunk hülyék, mi nem vagyunk hülyék, csak az hülye, aki azt mondja, hogy mi vagyunk hülyék!"

Így, és már nem egyenként, seregben állnak be az emberek a dagadó árba. Az Országgyűlésből az ellenzék és a kormánypárti képviselők előbb egyenként, külön, majd az emberek felé üvöltve együtt, érdekegységben, végül a vonulókhoz csatlakozva harsogják: "Mi nem vagyunk hülyék, mi nem vagyunk hülyék, csak az hülye, aki azt mondja, hogy mi vagyunk hülyék!"

A Hősök terén a hét vezér életre kel, és a többiek között óriásként járva kiabálják: "Mi nem vagyunk hülyék, mi nem vagyunk hülyék, csak az hülye, aki azt mondja, hogy mi vagyunk hülyék!" - bár egy kicsit elbizonytalanodnak néha, mikor fémtestükre tekintenek... ...de azért folytatják.

Ugyanígy a nagy királyaink, ki-ki előbb lefutva kötelező tiszteletköreit: Könyves Kálmán a boszorkányokkal, Mátyás a kolozsvári kamarással.

Végezetül egész Magyarország egy ritmusra lüktet és zúg: "MI NEM VAGYUNK HÜLYÉK, MI NEM VAGYUNK HÜLYÉK, CSAK AZ HÜLYE, AKI AZT MONDJA, HOGY MI VAGYUNK HÜLYÉK!"

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sama.blog.hu/api/trackback/id/tr89884478

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: http://www.cattedralepozzuoli.it/ 2018.11.13. 22:29:30

Kerékpár bolt - Kerékpár turizmus - Kerékpár bolt

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr. Zoidberg 2009.01.17. 23:44:01

Szerintem nem rossz, bár már a második tömegbeverődős skandálós posztod a hetekben, vigyázz nehogy egy óvatlan pillanatban civil-szervezetté alakulj. :)

De nekem tetszett.

ILLED 2009.01.17. 23:46:19

:) a visszahonfoglalóim nem is skandáltak... :P

ILLED 2009.01.17. 23:51:29

Amúgy RSS-t alkalmazol, h ilen gyorsa reagálsz, még kicsit bele akartam nyúlni, de mostmár akkor így marad. :)

Dr. Zoidberg 2009.01.18. 00:07:10

Most nem feedeltem, idenéztem itt volt a poszt, meg se néztem mikori. :) JÓ időzítés.

ewqcska 2009.01.18. 05:52:19

de a visszahonfoglalo eredetieben skandaltak valamit. egyebkent meg van neked az eredeti valahol? vagy nincs eredeti es csak en erzem ugy hogy ezt mar olvastam valahol?

ewqcska 2009.01.18. 05:53:18

de a civil szervezetes beszolás kurva jo volt

ewqcska 2009.01.18. 05:57:56

Egyebkent ma halottam rola, hogy kb 10 evvel ez elott eszak amerikaban imigrans magyarok gyujtest szerveztek mert ugy gondoltak hogy magyarorszag geografiai szempontbol rossz helyen van. es ugy gondoltak hogy vennenk egy szigetett valahol es utan atkoltoztetnek ra az egesz magyarorszagot. 1 even at surun kuldozgettek a prospektusokat azzal hogy milyen szigetet neztek ki es hogy hany hajo kell az atszalitashoz de vegul nem adot ra senki se penzt mert ugy gondoltak hogy talan az lenne az elso , hogy az ott eloket meg kene kerdezni....

Dr. Zoidberg 2009.01.18. 21:17:30

Lol.

Hát igen az emigráns egy külön állatfaj, Kunderának van erről egy remek könyve az a címe, a Nemtudás ha jól emlékszem.

Egyébként a sztori hasonló, mint izrael megcsinálása, ott is a cionisták kaptam csomó ajánlatot, hogy madagaszkartól kezdve afrika mely részein lehetne megalapítani a zsidó államot, de végül úgy döntöttek, hogy vagy az ősi föld vagy sehol.

Nah a hülye magyar emigránsok akkor ennek pont keresztbe mentek, de nem értem egy sziget mér lenne jobb geopoltikailag, mint európa szíve. Jobb-szívkamrája nah. :)

Az viszont tuti, hogy ez a magyarok világszövetsége pl extra-gáz és a legtöbb ilyen emigráns szervezet, mindenféle tájokozódás nélkül üvölti bele az éterbe, hogy nekünk itthon mire van szükségünk és a legtöbbük szerint fideszre meg szélsőjobberekre. Hofinak volt erről egy vicce:

Ül a magyar-magyar a repülőn megy valami gyűlésre és kérdezi a kisérőt:
- Elnézést, what is this kerek?
- Hogy mi?
- What is this kerek?
(Csönd)
- Zsömle te barom!

:)

ILLED 2009.01.18. 21:18:08

Volt eredeti, és sport szigeten olvastam fel nektek, és pont ugyanez volt, csak a címet változtattam meg, az eredetinél az a végén volt és így hangzott: Jöttünk, láttunk, visszamennénk.

Amúgy jól láttam, h Benya kommentét dicsérted???? Mi történt Veled?

(épp ideje, h hazajöjj, kezdesz asszimilálódni: "imigráns magyarok"...)

ewqcska 2009.01.18. 21:54:42

de ott mintha a tomeg skandalta volna hogy vissza,vissza. es a tv is bemondta volna az esemenyeket de mar reg volt lehet, hogy rosszul emlekszem.

ewqcska 2009.01.18. 21:56:04

ja es en nem a benya ellen vagyok hanem a rossz irasok ellen. ami jo az jo ami meg nem....

Dr. Zoidberg 2009.01.18. 22:14:43

tenyleg az nem emigrans? :)

Dr. Zoidberg 2009.01.18. 22:16:34

nah amugy kepzeljetek elkezdtem fejleszteni egy receptes oldalt, hatha jon belole egy kis reklambevetel, szerintem kb mire denes hazajon kesz is leszek a betával és akkor, már előre szólók, mindenkitől elvárom, hogy legalább egy receptet töltsön föl a zadatbázisba, de akár többet is.

Jah és amúgy a marsos játékfejlesztése se halt meg, csak szüneteltetem, mert előbb sűrgősen megélhetés után kell néznem. Szóval ez lesz az első google-re alapozott weblapom ami saját és amitől pénzt remélek, drukkoljatok!

ewqcska 2009.01.18. 22:26:07

pénzt remélunk?? nem az van hogy közösen csinéljunk. és csinálhatnánk videosan is oket peldaul vadaszatona barna lelovi majd megsutjuk....

Dr. Zoidberg 2009.01.18. 23:08:36

ezt most nem ertem. közösen is kell csinálni, de sajnos én kezdek kifutni az időből, így nem várhatok arra, hogy majd együtt kitalálunk 5-10 értelmes oldalt, projectet, céget. Ezügyben én minden évben elmondom, hogy design-stúdió, webes cég, rendezvényszervezés, reklám, kreativ weboldalak, stb.. Ilyenkor a kristóf bólogat, elmondja a századrangú kifogásait, hogy majd ha lenne akkor, hogy kéne, a barna mond pár nemrossz, bár néha elsietett ötletet, te is bólogatsz, a juhi szelíden mosolyog, és a dolog itt annyiban is marad. Szerintem a cégalapításhoz megvan már mindenünk, de én inkább csinálok valami független és egyszemélyes egzisztenciát, hogy ezekbe is egész emberként tudjak aztán beleállni. Meg gondolom ti is ígyvagytok ezzel ezér is marad egyelőre ennyiben a dolog.

A videósan barna lelovi mi megsutjuk dolgot nem egészen értem, de ha egy vadász-hamburgerezőről van szó én benne vagyok. :)

Várom az ötleteket amúgy külsős-blog ügyben.

ewqcska 2009.01.19. 00:52:59

marmint a barnat...:) mert ez egy vega honlap lenne

Mr_Master · http://pszichoblog.blog.hu 2009.01.19. 13:06:54

szóval akkor már ilyet kéne csinálni (nézzd a linket az előzőben) Sajnos Publo már ezt a poént is lelőtte, akárcsak a másfelet v. a koncertszervező managerkedést :D

ILLED 2009.01.19. 23:57:41

Na, tölteném már a receptjeimet!

B

ewqcska 2009.01.20. 00:03:53

receptes blog van 1000 nezd meg. akkor inkabb fozzunk es vegyuk fel

Dr. Zoidberg 2009.01.20. 00:50:30

ez nem blog lesz, hanem portál, és abból is van úgy 4-5 a magyarok között, amit kidob a google, és mivel a trends szerint majdnem annyian keresnek rá, mint a szex szóra, ezért úgy döntöttem, egy letisztult, egyszerű és pár extra funkciót megengedő stuff ha keresőoptimalizálom akkor jó kis kísérleti egér lehet. Ezenkívül globál szinten az első 5-be lenni az napi felmillio latogato! ami nem rossz. Megkérdeztem olyat aki csinálja és azt mondta a recept jó lesz. Szóval próba szerencse.

A főzünk és fölvesszük, az szép dolog, de a kérdés, az, hogy hova tesszük föl, miért fogják ezt látogatni, illetve, hogy hogyan oldod meg az infrastrukturat, mer vagy folteszed youtubere, ahol nincs sajat reklam, vagy csinalsz sajat lejatszot meg oldalt neki, ami eleg komoly project.

Abból kiindulva, hogy a Juhi linkjénél szvsz 10 komment volt, nem olyan nagy buli. És nembaj ha valamit már lelőttek, mert a google-ben megfér egymás mellet néhány cucc, csak az első néhányban kell lenni, jó kulcsszavak kellenek. Ezügyben a google trendsen tudtok tájékozódni. Ennyi.

ewqcska 2009.01.20. 01:06:17

hát ok eleg szarok is voltak.

Mr_Master · http://pszichoblog.blog.hu 2009.01.20. 13:10:06

naja... :)
akkor elsőkörben a barnával felrakjuk a kávés-csokis-meggyes atomsütireceptünket amit a rékának csináltunk :)
süti beállítások módosítása