Egy klasszikussal reflektálnék Dénes nehéz kanadai sorsára:

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sama.blog.hu/api/trackback/id/tr53715935

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ILLED 2008.10.16. 11:14:05

Dénes! Ingyen nemtunk szkájpolni? Mmint úgy, h Te is felmész netre, meg énis és akkor nem kell fizetni?

Amúgy a nyelv hogy megy?

A Holland Antillák lehetőség nagyon jól hangzik, remélem összejön. Azért a kanadai telet nem kívánom Nektek! Toronto meg Montreal durva hideg tud lenni!

Azmeg mégse lenne szép, ha hazajöttönnétek, bár nagy szeretettel várunk itthon! :) Mert már a Te példádon felbuzdulva én is ki akartam menni jövőre Dublinba, de ezzel visszavennétek a kedvem... Úgyhogy csak jó híreket adjatok Magatokról! :)

Ja, és hamár ott vagytok Nyugaton szóljatok plíz a helyi spekulánsoknak, h ne bántsák pici országunkat! Köszi, puszi: Barnus

ewq 2008.10.17. 17:19:13

Én nem fizetek a netért. te? menjel nyugodtan dublinba es hasznald ki az uniot en nem megyek mert nem vagyok oda de ha nem sikerul az aruba akkor visszont megyek veled. itt a nyugatiak is be vanak szarva a sajat embereiktol.

animus 2008.10.18. 02:57:57

Azér itt nalunk sincs kifejezett békesség a sok 'nyugati' kozott.. de hogy jonnek ide az antilopok?

ILLED 2008.10.18. 07:11:06

:D Antillák =/= antilopok

animus 2008.10.18. 18:49:56

Én azt hittem szintén zenész. :)

ewq 2008.10.20. 16:53:17

ma egy kicsit bele olvastam a dio blogjaba es azt hiszem hogy hatalom manias rohadek.

ILLED 2008.10.20. 19:07:14

Annyira eseti és relatív a világ (vagy csak nekem nagy az empatikus készségem), hogy nem tudok ítéletet mondani sem egy gátlástalanul kolduló csöves felett, sem a vele szemben gátlástalanul eljáró Dió felett. Én mindenkit megértek. Asszem nem lennék jó bíró...

ewq 2008.10.20. 23:14:33

en a mutogatos bacsi sztorira gondoltam:)

animus 2008.10.20. 23:44:50

Én meg is írtam neki a blogján a véleményem a koldulósról, tényleg kicsit despota a dió, de nincs ezen mit csodálkozni, abból kiindúlva, mit kapott ha nem is elsősorban tőlünk, de azért tőlünk is a suliba. :)

Mindjár elolvasom a mutogatós bácsi posztot, Barna, te pedig ne légy ilyen agnosztikus.

Mr_Master · http://pszichoblog.blog.hu 2008.10.22. 19:24:10

"Túl álmos voltam reggel, hogy felfogjam mi történik velem. A móriczon néztük egymást, majd a metrón egy kocsiba száltünk. Egész nap rád gondoltam. Remélem még találkozunk."

Biztos ez a honlap is a Dió műve :)
Ez a srác megváltja a világot!
Figyeljétek meg, hogy 10 év mulva egy igazi spirituális guru lesz belőle...

ILLED 2008.10.22. 21:37:03

Nem hiszem,. hogy Dió műve, mert Dió akkor még kéményseprő volt, mikor ez már beindult.

Kerestem is rajta egy leányt, aki mellett utaztam egyszer a hetes buszon, hosszú percekig láttam a mellettem menő villamoson, csak aztán szétváltak az útjaink, pedig komolyan mondom átszálltam vona, ha lett volna közös megálónk, mert olyan melle volt, hogy csak na, és tök aranyosan évődtünk, és meg is próbáltam megadni a számom az egyes számjegyeket elmutogatva, csak belekavarodtam... :)

De nem találtam, de aszzem, írtam egy üzenetet magam.

ewq 2008.10.23. 16:20:55

eb is regisztraltam mar
baromi jo

ewq 2008.10.29. 12:33:19

Mi a különbség a rosszul teniszező kettős és a zsilettüzem tulajdonosa között?
Az egyik gyenge páros - a másik pengegyáros..


bocs

ILLED 2008.10.29. 13:32:51

Na, miaz a honvágy elborult szóvicceket gyártat Veled, és a a kanadaiak meg nem értik? :P :)

animus 2008.11.01. 16:39:22

A nap kamionos vicce:
A falusi kakas fölmegy a nagy Budapestre, aztán meglátja a grillcsirkéket a hentesnél és felkiált:
- Persze ti itt napoztok én meg a szemétszombon baszom a néma kacsákat!..

=]
süti beállítások módosítása