Meglepetés szülinap :)

2008.05.16. 14:05

Update2: Anna szülinapjára pénteken fél9kor lesz a találkozó a Blahán.

Update1: Valójában az Anna ötlete volt valamikor, hogy ha ő rendezne egy bulit, akkor az lenne a feltétel, hogy mindenki csak úgy mehet ha visz magával egy szingli csávót.
Mivel most meglepetés buli lesz, nyilván az ő kívánságai élveznek elsőbbséget.
Úgyhogy akármilyen hülyén is hangzik, az Anna erre vágyik (komoly...) :)

Engem  ért a megtisztelő felkérés, hogy a jövőhét legígéretesebb partyját meghirdessem közöttetek, kedves barátaim:

Jövőhét csütörtök (22-e) este (Fejős) Anna meglepetés születésnapi party lesz.
Megjelenés és előzetes titoktartás kötelező.
Részleteket később még közlünk (valószínüleg Hold udvar lesz)
Mindenkinek ott a helye!

A lényeg: Mivel az Anna kissé magányosan éli a napjait mostanában, azt az ajándékot eszelte ki "magának", hogy mindenkinek kell hoznia magával egy egyedülálló pasit, melyek közül a szerencsés nyertest az ő maga választhatja ki hosszútávon (ha akarja:). Érdekes szitu lesz... :) Mindenesetre azért ne csajozni hívjátok az embereket , mert nem erről van szó. A cél inkább az, hogy az Annát helyzetbehozzuk, és véletlenül egy térbe tereljük egy adott időben megfelelő hímnemű egyedekkel, aztán majd ott ők azt kezdenek magukkal, egymással amit akarnak. Érdekes lesz :)

Részletekről Vikit, Íriszt, Dorcit, Csöngét (őt is?) kérdezhetitek.

Csumi.

A bejegyzés trackback címe:

https://sama.blog.hu/api/trackback/id/tr89472497

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Animus 2008.05.16. 14:38:55

Heh.

youtube.com/watch?v=59Hj7bp38f8

Csönge nemtom be van-e avatva, ő inkább az Annával van jóba aki meg értelemszeráen nem tud róla, de majd rákérdzek, meg továbbítom az nfo-t.

:) Honnan szerezzek pasit, az egesz eletem csajozassal telt a masikoldalhoz nem értek..

ILLED 2008.05.16. 17:01:20

a nagy kerítők. Megyek. de addigra breszerzek nőt, h gyanuba ne keveredjek... :D

ewq 2008.05.16. 17:12:52

ez egy faszsag. az anna se talal olyat akinek kene en miert talalnek

Animus 2008.05.16. 21:20:42

1. Több embert ismersz 2. Biztos lényegesen szarabb arcokat, mint az Anna, így a mi haverjainknak ez nem olyan rangon aluli.. :)

Mr_Master · http://pszichoblog.blog.hu 2008.05.16. 23:58:30

nem a véleményeteket kérdeztem.
gyertek és hozzatok valakit ha jó arcok akartok lenni. ilyen egyszerű...
Csönge sztem be van avatva, de azért szóljál neki.

Animus 2008.05.17. 00:11:16

Mostmár bevan.. Én avattam be.. :)

Én bevállalnám az Annát, de nekem túl görcsös. Ezé' nincs pasija gondolom, és ezen nem sokat segít ha körbebástyázzuk jó csávókkal (mint ahogy évek óta magunkkal).. Mindegy most, hogy Réka bepasizott, minden lehetséges! :)

ewq 2008.05.17. 07:36:11

mivan? mivan?mivan? kivvel? mikor? hol? mi? réka?dehát.....!
NANE

Animus 2008.05.18. 20:28:03

Hallom Dénes, téged eléggé megrázott a hír.. :) Igen és egész korrekt kis srác ráadásul Barnabásnak hívják ami szerintem régen rossz, de hát ízlések és pofonok, nekem nem jönnek be a B betűs nevek..

Barninak kell szólítani. A Rékát meg Rékának a Koca helyett.. :(

ewq 2008.05.19. 21:38:11

nem razott meg. felhivtam es elkezdet picsulni gondolom a baratja elott. es rakurtam a telefont

Animus 2008.05.20. 10:04:55

Nem csodálkoznék ha meghívnának előadást tartani Burmába a világhírű konfliktuskezelési technikáid miatt.. :)

Monnyuk kicsit irigyellek is néha én is rákurnám ha több kurázsi lenne bennem (és kevesebb szánalom.. :D), de inkább kúrok rá!

Amúgy azt mondta hülye voltál és nem fogtad, hogy most nem tud beszélni.. De hozzátette, hogy ő (is) taraj volt.

Szerintem járnotok kéne.

=]

ewq 2008.05.20. 20:11:00

nem hiszem, hogy hulye voltam. es bazd ra nyugodtan a telefont.. szerintem tokeletes nevelesi modszer

ewq 2008.05.20. 20:13:10

na most ez a csoda holnap lesz? mikor? hol?
nem erek ra

Mr_Master · http://pszichoblog.blog.hu 2008.05.20. 21:26:33

hát mégse holnap lesz, mert kiderült, hogy az annának nem jó...elvileg pénteken lesz a buli... nemtom a pontos részleteket. Írisz a kontaktember. Dorci nem lesz ott(valszeg. én sem), mert pénteken meg ő nem ér rá(meg én se), úgyhogy én kiestem az információáramlásból :)

Animus 2008.05.21. 02:03:14

Aha ez is az év bulijának indul. Én pénteken éjféltől dolgozom, majd beugrom egy puszira.

Jah van új melóm. Netcafe.. :) Ennyire ilyen fejem van, hogy mindig betalalnak ezek a melok? Vagy lehet az a baj hogy modem hangon beszélek? :)

ewq 2008.05.21. 15:35:25

juhi te mit csinalsz penteken? azt hittem hogy a szulinapodat unnepeljuk.

ewq 2008.05.21. 15:36:48

bence akkor lesz idod megcsinalni nekem a doctor house evadokat. de legyszi tenyleg csinald meg mert 3het mulva mar nem leszek itt

ILLED 2008.05.22. 09:01:38

Aztageci! Felpörögtek az események. Anna nem jön a mai szülinapjára, ezért Juhi közli, h akkor lesz, mikor az ő (Juhi) szülinapját ülnénk, bár nélküle, de nem Anna szülinapja miatt, mer arra sem megy, amikor egyébként senki sem érne rá, Réka bepasizott, de minden igyekezete ellenére nem tuggya megmutatni nekünk Barnit, mert nem jövünk össze Juhi tiszteletére, Dénes titkon táplált érzelmeire fény derül és most tudom meg, h pontosan kellett volna jönnöm vizsgázni, mert írásbeli van.

Énnemtom, de ma iszom mindenki tiszteletére itthon, egyedül. Boldog szülinapot!

Mr_Master · http://pszichoblog.blog.hu 2008.05.22. 11:44:04

ki mondta, hogy az én szülinapomat ünnepeljük? nekem nem szólt senki...
én lehet, hogy megyek péntek este érettségi lezáró partyra a Dorcival és osztálytársaival. Ha van kedvetek hívjatok fel holnap délután (5 előtt), hogy pontosan mikor hova és gyertek ti is. Nemtok még részleteket, de meglehet, hogy ZP lesz :/ (nem én döntöm el). az biztos, hogy én kb. 9ig nem érek rá semmire, utána meglátom mi lesz...

Ami biztos: az Anna szülinapjára a találkozó fél9kor van a blahán. Mivel csütörtökről átkerült péntekre a mulatság, és máshol lesz mint ahova a Dorcival mennék (az Anna szülinapja miatt előzőleg a Dorci által csütörtökről péntekre átszervezett bulira) ezért meglehet, hogy nem leszek ott, és a Dorci sem.

na ez van...

Dini 2008.05.22. 16:24:16

bonyolult az elet!!!

d 2008.05.22. 17:27:20

ja es bence telepitsd fel cs-t es megyunk ejszakai partira

ILLED 2008.05.22. 20:17:12

CS? mikor? Hol? Énisénisénis!

Mr_Master · http://pszichoblog.blog.hu 2008.05.22. 21:55:44

amíg nem fociztunk én nem csézek!

Animus 2008.05.23. 02:32:44

Nah az van, hogy éjszakai műszakba vagyok és vígan lehet itt játszani úgy-néz-ki akár egész éjjel is (a cs föl van telepítve), én egy órája HLezek a neten és 4edik lettem 100 fölötti fraggel, szal csak óvatosan, de CS-be monnyuk mindig elpicsáznak.

Jah és most jött be két kissebségi kurvát keresni a neten, roppant izgalmas, regeltem nekik eropolis belépőt meg minden, naon föl vannak villanyozva, remélem hozzámvágnak egy-két ezret a telefonhasználatér.. :)

Pár hét múlva lehetne CS mikor már nem vagyok teljesen új, Fleko ne keseredj el játékgépek is vannak, meg warcraft 3. :)

Dénes, kíírom neked, nopara, jövőhéten vmikorra meglesz.

Dani én szívesen megyek ZP-be, imádom az ovisokat.

De azér a szülinapodról se feletkezzünk meg teljesen kapsz tőlem 8 mega ramot. Alighasznált. :)

Nacső!

Animus 2008.05.23. 02:48:29

Jah! A legjobb az volna ha mindenki akinek még nincs regelne World of Warcraft accot és rendeznénk itt heti monnyuk eccer éjjeli WoWos órákat.. :)

Na mindegy, lényeg, hogy WoW is van minden gépen Jero, szal ha másért nem jöhetsz ide levelelgetni a bankos karikat, amig mi lőjük egymást.. :)

ILLED 2008.05.23. 10:10:50

Ez azt jelenti, h mehetünk CS egy pár hét múlva, mikor kitapasztaltad a dolgok menetét? ZSÍR!

Amúgy mikor tanyulsz Te, ha éjjel HLezel? Vagy BTKn ilyesmit nem kell? :)

ewq 2008.05.23. 10:25:27

ok. junius12 indulok. elotte meg bulizunk egyet egyutt.

Mr_Master · http://pszichoblog.blog.hu 2008.05.23. 12:46:20

és ma este megy valaki? fél9 blaha.

ewq 2008.05.24. 12:57:18

Mar evek ota igy csinaljuk. bocs

Mr_Master · http://pszichoblog.blog.hu 2008.05.24. 14:45:39

vagy legközelebb told le a képedet ha akarsz valamit...

Animus 2008.05.28. 00:27:11

..kész

Anyád a BTK-s. :)
TÁTK. És éjjel tanulok, meg amikor úgy esik. Vizsga előtt pár órával legkésőbb. :)

Ha meghúznak bepereltetem őket az ügyvédbojtár haverommal. :)

Mr_Master · http://pszichoblog.blog.hu 2008.05.28. 23:50:12

mit húzod a szádat tarisznyás-kötöttpulcsis kisbarátom? :D
süti beállítások módosítása