Természetesen az egész csak egy elmélet, de mivan ha...

..ha félreértettem a Petit. Úgyértem a kezdetektől fogva. Vegyük a South-Parkot. Ha utólag modellezhetném a prepubertázsom kortárs csoportját, azt mondanám én vagyok Kyle, Peti nem más, mint Stan és a Dénes a Cartman (fatass!). Bocs többiek, ti átmeneti Stan és Kenny helyekért harcoltok az emlékeimben, akárhogy is, azért a Dani - Kenny szimetria elég szembeötlő.. :P

De lehet, hogy Peti már a kezdetektől gyűlölt, talán éppen ezen izzó gyűlölettel láncolt magához, mint irgalmas szamaritániust magányos kis taknyost. És épp ez a fajta ellentét az, ami Cartman és Kyle esetében forog fenn, és ami rejtélyes módon mégis összetartja őket. (No persze a kortárs közeg sem árt!)

És esetben több kérdés is fölmerül:

  • Kinek adjuk Stan szerepét? :)
  • Miből táplálkozik Cartman izzó gyűlölete?
  • Jeró = Sheldon Cooper, PhD? :P
  • Who's Cartman's dad? =]
És végül:
  • A félreértésem hatására olyan túlkapások történtek amikre nincsen magyarázat?

Lófaszt!


Vagy ha igen akkor oda-vissza. És ez a poszt itt a sánta magyarázat.

Az élet úgy hozta, hogy Peti most Kenny-t játszik, de elvárja, hogy Stan-ként bánjanak vele és mindezt Cartman stílusában (tudsz követni?)
teszi. Nem mondom, hogy jót tett a dolognak az értetlenségem, de az Isten szerelmére, honnát tudhattam volna én ezen rejtelmeit a szociál-pszichológiának, hiszen alig egy-két South-Park epizódot láttam még csak akkor!

Látod megette a kapcsolatunkat a sávszélesség Peti, és én szíves örömest bocsánatot is kérnék, ha helyre raknánk ezeket a szerepeket, és kiderülne ki vagy.

Mert az azért nem járja, hogy Kyle majd bocsánatot kér Cartmantől!

Ha a Cartman érából kifele jössz éppen, akkor persze beszélhetünk a baráti verekedéstől a bocsánatkérésen át bármiről ami helyreállítja a becsületed, de maga az erre való igény, cáfolja, hogy kifelé jönnél ebből, szóval érdemes várni még azzal a csevejjel..

(sic!) <- Hogy került ez ide?

Namost ha mindenképp Cartman akarsz lenni, és te vagy a legkeményebb, akkor tudomásul vettem, halál fia vagyok ha a szemed elé kerülök, de ez még nem ok arra, hogy a többieket is megfoszd attól, hogy szótválthassanak volt osztálytársukkal és barátilag szemezgethessenek az elmúlt évek kacagányos történeteiből.

Nem akarok én lenni az ünneprontó, a kaki a levesben, nem akarom beárnyékolni ezt a zelavult
futurisztikus próbálkozást, mert őszintén szólva tetszik a dolog. Szóval én kibírom, hogy ne reagáljak arra amit mondasz, amennyiben a te 'ignoranciád' már nem tudja figyelmen kívül hagyni baráti aggodó csipkelődő szándékosan és alattomosan provokatív szavaim. Amit természetesen megértek, de persze ha mégse Cartmankednéd el ezt a dolgot, akkor a továbbiakban is érdekelnek a kétirányú kommunikációs megoldások is, amennyiben nem kell ezügyben öncenzúrát gyakorolnom (mint most is), mert sajnos az roppant fárasztó!

Mindegy.

Én a sorozat óta még a Cartman-eket sem tudom utálni - lehet, hogy ez az igazi lecke.. vagy hülyítés :) -, szerintem persze kívánatos volna, ha az emberek inkább sztenesednének ahelyett, hogy szenesednek, meg egy részük lehet Kenny is, de a Cartman már ijesztő picit, a Kyle-ról nem nyilatkozom, mert a zsidókat minden bizonnyal utálom tényileg.

De persze ma is tanultam valamit. Mindegy, hogy kinek látjuk egymást bizonyos helyzetekben, hisz az egész csak egy komolyra fordult SITCOM, és az egyetlen dolog amit tehetünk, hogy eltüzelünk közbe nemkevés szeretnivaló élceket! (Ennél azért jobbakat!)

És Cartman mindig megszívja.
Kyle-ra pedig soha nem hallgat senki.. :)

És a békesség tényleg nagy érték gyerekek, azért  aztán tényleg megéri konformistának lenni, ne nézzetek annyi erőszakot a tévében, ne fogyasszatok kábítószereket, és legfőképpen SOHA, semmilyen körülmények között NE hugyozzatok le az
erkélyről!!

(A POSZT írása közben egyetlen Kenny sem sérült meg!)

A bejegyzés trackback címe:

https://sama.blog.hu/api/trackback/id/tr17459337

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Eligius 2008.05.08. 05:34:54

Ez aztán a totális képzavar. :) Vagy mégsem...? Még jó, h tudom ki kicsoda. :D
Találós kérdés: Na vajon ki vagyok én??? :D

ILLED 2008.05.08. 09:58:09

Szószparkfüggő állat! :)

Ha Peti még látogattya is ezt az oldalt, tuti nem fogja végigolvasni az írásod, mert nagyonjópofa akarsz! benne lenni, és ezt ő nem viseli el, már megírta.

Ha télleg hozzá akarsz szólni, akkor írd meg tömören, magyarul a mondandód!

(A (sic!) az tuti még a "honnát" mögött volt, mielőtt a félkövér-dőlt megoldást választottad.)

ILLED 2008.05.08. 11:44:33

Szerintem egyébként Petit nem értetted félre, pusztán megváltozott, mint mindannyian. Akkor akkor volt, most most van.

Akkor nagy haverok voltatok, Stan és a Kyle, mostmár Peti megváltozott irányunkban, hiszen feléje se szagoltunk lassan 10 éve, nem csoda, ha megkeményíti a szívét, és úgy tesz, mintha nem is lett volna múlt, hiszen ő arról nem tud, hogy mi megmaradtunk egy kicsit abban a múltban. Lehet, h nem is számít neki, h volt olyan. Így Cartmannek mutatja magát.

ILLED 2008.05.08. 11:53:30

Eligius:
Te vagy Dorus? Vagy esetleg Cartman apja?

ewq 2008.05.08. 13:59:29

Az a baj, hogy folyamatosan bebizonyitod, hogy egy pocs vagy. es minnel tovabb folytatod annal nagyobb leszel szoval fejezdbe.

Animus 2008.05.08. 20:48:53

Sztem Eligius az a Krinya. De ez csak reményteli tipp. :)

Egyébként épp arról szólt a poszt, hogy lehet a Peti régen is Cartman volt, csak én nem jöttem rá.

Meg picit azért arról is, hogy bár a south-park arra tanít, hogy a gyerekek okosabbak a felnőtteknél, az amerikai is egy kisváros, mi Pesten vagyunk(én speciel Budán...:S) és ez egy nagyváros és az élet nem South-Park és legyünk már okosabbak annál (Dénes), mint amilyenek gyerekkorunkban voltunk. :)

Jenci

ILLED 2008.05.09. 00:28:42

Tom, h arról szólt a poszt, h lehet, h régen is Kártmen volt Peti, de erre írtam, h nem, Stan volt, csak megváltozott.

Dr. Zoidberg 2008.05.09. 03:32:01

Jó én csak azt mondom kár érte(, és könyörgök az életemért). :)

ewq 2008.05.09. 08:13:50

Szerintem a Luki.

flekz@school 2008.05.09. 12:47:47

lehet hogy csak egy fucktard indexről aki idetévedt a remek cimkéitek után :)

Eligius 2008.05.09. 13:09:05

Én vagyok Butters. :) Csak nem szőke. :D

Animus 2008.05.09. 15:17:57

Lol, tényleg te vagy!! :D
süti beállítások módosítása