néha még

2010.03.01. 04:51

levitézlik az idõ,
mit önmagából kilõ
a múlt, 
a múlt még oly közel,
és nem is túl dicsõ
 
a budiba rekedt itt az isten?
vagy tán játék e táj?
még jõni kell,
még jõni fog, de most
sok elvtelen puhány,
 
kulkássza, még hányja-veti
mi nyugati, mi keleti
és oly csekély,
az idõ tengerén pislákoló
ember gyújtotta fény
 
megbicsaklik a szép,
kardot ránt a részeg,
bár téblábolnak még
a süllyedõ hajón
borszagú tengerészek
 
tervek születnek egyrecsak,
bizony az orvos sír föl
vanúgy,
mi meg görgetjük a terhet,
mint skarabeusz a szarut
 
szarunkból élet nem fakad,
eszünkbõl jó ha élni futja épp,
szemünk fölött a meghunyászkodás
ütötte heg bár fölszakad,
akár az ósdi képanyag fölött a kép - néha még.
 
---
 
Ezzel a borongós verssel törném akkor meg a csöndet, és kívánom nekünk, hogy ez a hangulat fordítottan arányoljon a tavaszihoz, ami ezennel beköszöntött. Egyúttal felszólítanám kedvenc műkritikusomat, hogy valljon színt, most akkor az országban marad-e, vagy nem. Kedvenc közösségi közlekedés ügyi aktivistám pedig nyugodtan elereszthetne valami politika-gyanús posztot, így a kampány időszak közepe táján, alkalmat kínálva nekem, hogy az elempé mellett korteskedjek, egyben megjutalmazva magát egy kiadós naugyéval, hogy akkor ők tuti, hogy a szabad madarak petéjiből pattantak elő. :) Persze kedvenc hype-felelősöm is igazán belinkelhetne már egy örökbecsú L.L. Junior feat Divizió 88-at.
 
Szóval írjatok pupákok, megöl az unalom!
 
 
 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sama.blog.hu/api/trackback/id/tr351798835

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ILLED 2010.03.02. 15:53:34

:) 5 lakótársamból 3 LMP-s, és látom, hogy nagyon sokszínű, erjedő társaság ez, de azt az állításomat, hogy "unatkozó bölcsészek", nem adom fel. :)

MDF videóit vágjátok? :)

A versről nem írok, előbb megvárom kedvenc műkritikusod mit szól.

És az "idegenekhez" miccoltok?

Mr_Master · http://pszichoblog.blog.hu 2010.03.02. 19:52:42

az idegenek már várhatóak voltak.

mdf videó? melyik? n

em vagyok lmp-s, nemtom szavazok-e egyáltalán, de talán még egy unatkozó bölcsész is jobb lehet, mint bármelyik magát komolyanvevő és jelenleg bizonyos szintű hatalmat bitorló balfácán a parlamentben (vagy még azon kívül)... vagyis az összes induló párt, minden jelentős személyisége.

egy biztos: thürmer gyuszi bácsi legalább ugyanazt vallja istentudja hány éve, úgyhogy ismét az van kb., hogy "szavazz a munkáspártra mert vicces" ha egyáltalán rajta lesznek a papíron vagy nemtom hogy van ez...

a vershez én se nyúlok amíg a mester nem hallatta hangját...

Dr. Zoidberg 2010.03.02. 20:57:03

Unatkozó bölcsészek?
Hát lehet ebben az országban unatkozni?! :)

"idegenek"? Ezt nem vágom. Fényesíts meg, hogy oan legyen, mint Mr_Master profilképe. Azér' a közepéből hiányolom a vigyorgó vörös csillagot. :P

Mr_Master · http://pszichoblog.blog.hu 2010.03.02. 21:09:19

(azt majd csak akkor ha nyertünk!) amúgy mit vársz egy unatkozó bölcsésztől?

Dr. Zoidberg 2010.03.03. 14:23:01

Jaaaa! A második cikket még el sem olvastam, majd szerét ejtem.. :)

ewqcska 2010.03.04. 12:45:45

nyugodtan szoljatok hozzá a vershez mert én nem fogok. még azt a szintet semmi üti amit lehet kritizálni. csak annyit kérdezek, hogy most ezt MIÉRT?
Itthon vagyok, sajnos most nem az volt megirva nekem, hogy kint maradjak. de várom a kihivast amit a sors biztos elemgorget. ha meg nem tortenik semmi es foloslegesen jottem haza akkor meg a kurva anyját.:)
kik azok az idegenek?

Dr. Zoidberg 2010.03.04. 12:57:31

elédgörgetek olyan szarut, hogy beszarul a tűle a fejed a söröskorsóba.

azért én önző mód örülök, hogy maradsz. tavaszköszöntő sörözés mondjuk 2 hét múlva?

ewqcska 2010.03.05. 00:46:48

az a rosszul leirt semminek szolt az a sem. csak nem találom a csillagot a laptopomon

ILLED 2010.03.07. 16:24:06

Múltkor telefonálnom kellett egy vezetékes számra. Itt ugye nincs telefon, hát fogtam magam és felmentem indafonra, mert arra befizettem 1500,- Ft-ot. De kiderült, hogy a hülye zombivírusom úgy lelassítja a gépet, hogy HÉT percet késik a hang, így hazamentem a Károly krt-ra, ott meg éppen rossz volt a telefon. Erre leültem az ottani gép elé, azon nincs zombivírus. Csakhogy egér sincs... Ez pedig kéne az indafonhoz... Nagynehezen elvergődtem billentyűzettel a Google-ig, és onnan minden pofon egyszerű lett. Rákerestem a problémámra: shift+alt+numlock és már van egerem, aztán indafon, van kapcsolat és jeeee, van info. Ha net van, minden van. :)
süti beállítások módosítása