fricska

Címkék: fáraó fricska

2009.09.16. 18:36

Véleményeket kérek :) a szám amúgy szerintem teljesen korrekt :) ja és nézzétek meg az uccsó kommentemhez belinkelt videót is (előző poszt) mert nagyon fáraó!:)

A bejegyzés trackback címe:

https://sama.blog.hu/api/trackback/id/tr1001386825

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ILLED 2009.09.17. 01:16:01

Na má itt is megy a buzulás... :)

Szerinem önmaga karikatúrája a videó. Nevetséges, hogy a film tanulsága szerint aki nem szereti a buzeránsokat
- azt seggbe kell kúratni Borisszal
- annak gyilkolási vágya van
- az gyűlölködő

Mindezt úgy állítja, hogy a refrén: "baszd meg!" most akkor ki is a gyűlölködő?...

Én nem szeretem a buzeránsokat. Nem szeretem jobban, mint a heterokat.

Engem totál hidegen hagy ez az egész téma, de hogy a csapból is ez folyik, az már zavar, mint ahogy az is, hogy lezárják emiatt a fél várost, és nem tudok hazajutni, vagy amikor iszonyat ízléstelen - nem mellesleg garázda - magatartással vonultak fel.

Az előző poszt kommentjéhez: pén... :) A zsidulást már megszoktam... :) :P

Dr. Zoidberg 2009.09.20. 21:56:56

Mi voltunk idén melegfelvonulni (engem is elég hidegen hagy, én má' a zsidókkal se vonulgatok, de Csönge szociális érzékenysége engem is belerángatott), hát annyit mondhatok, semmi megbotrákoztató, vagy garázda dolgot nem láttam, de amúgy kb melegek is alig voltak, volt ellenben gyurcsány meg egy csomó ilyen hozzánkhasonló városi jogvédő, mindenesetre az nagyobb para volt, hogy odafelemenet mellbebasztak hülye buzi felkiáltással a 'nemzeti radikálisok', miközbe Csöngével kézenfogva nyomultunk..

A videó kibaszott szar, a szám szerintem nem rossz, és tök meg tudom érteni, a liberálisabb arcok fölháborodását a homofóbián, ami tényleg annyira alap, hogy észre sem vesszük és annyira alaptalan, hogy már a homofóboknak is melegfelvonulásra, meg lezserül öltözött transzikra van szüksége, hogy alátámasszák miért utálják az összes buzit, de mondom idén ez se volt. Az is vicces, hogy a budapest parádén alíg botránkozott meg valaki.. Meg volt az egyetemen beszélgetés a rendezőkkel, volt néhány homofób, nemzetileg túlfútött arc, akiknek szintén arra az elég gyenge érvre kellett hagyatkozniuk, hogy lezárják miattuk a fél várost (a biciklis kissebség senkit nem zavar), meg hogy ők terjesztik az aidst, meg hogy a buzik mind a megbukott liberális demokrácia nevű rendszert támogatják, stb, sztem ez nevetséges és az van mögötte, hogy a kormánnyal szembeni népi ellenzéknek, valami más ellenségképet találjanak, ezért támogatja a felvonulást az mszp, és a jobbikos médiumok is azért szidják őket, mert tudják, hogy ezzel hírértékhez jutnak, és mert nekik sem árt még pár sebezhető kissebség a talonba.

Szóval szerintem a melegeket utálni, ha nem is gyűlölködő (de az), de minimum álltalánosító, és primitiv dolog.

Amúgy a gyűlölködőkre, gyűlölködéssel válaszolni, nem akkora gyűlölködés, mint az aki kezdi. És sose a melegek támadnak a békés tüntetőkre, hanem fordítva.

Erről ennyit.

Mr_Master · http://pszichoblog.blog.hu 2009.09.21. 23:26:31

a bicikliseknek ugyanúgy elmehetnek az anyjukba amiért lezáratják a fél várost!

Dr. Zoidberg 2009.09.22. 23:20:19

Dénes, kéne az elempéseknek kopogtató-cédula, 8-keriektől, így tőled is, egy koli-társam gyűjti, ha van kedved nekik adni jelezd légyszi, meg kérdezz körbe akinél érdemes!

Dr. Zoidberg 2009.09.22. 23:21:17

jah és a kocsisok mehetnek el az anyjukba amiért az év minden más napján hangos és büdös és forgalmas és anyázós és embertelen a város. az összes város.
süti beállítások módosítása