Matek példa

2009.06.10. 14:24

Ha a Match 290 forintnak fogad el 1 eurót (aztán forintban ad vissza), és a sarki pénzváltóban 283 forintért adnak 1 eurót, akkor hány darab 50 eróst váltott a bátyám, hogy gyakorlatilag ingyen hozzon haza 20 liter tejet?

Speciel nekem könnyű dolgom van (pedig nem is érettségiztem matekból), mert megmondta. De, hogy mennyi 50 euróst kéne most nekem váltanom, hogy egy hétre előre meghozzam az ingyensajtot, azzal már bajban vagyok... :)

De sebaj, majdcsak megoldom valahogy...

Ajánlom mindenkinek ezt az árrést, aknázzátok ki amíg lehet! Egy fél éve, mikor uoljára ekkora volt, mi feltankoltunk jó rendesen mindenből ingyér!

A bejegyzés trackback címe:

https://sama.blog.hu/api/trackback/id/tr601176795

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ewqcska 2009.06.12. 08:05:59

nem tudom mennyibe kerul egy liter tej.. de ha 350 forintba akkor 20db 50 eurosra van szukseg.

ILLED 2009.06.12. 14:42:57

kb. 110 forint volt a tej.

Dr. Zoidberg 2009.06.15. 03:30:31

Látom két tejvásárlás között gps szopást vadászni is van azért időd! :))

Kár, hogy kamu, de jót röhögtem, hogy a 20adik komment a tied volt. :))

Dr. Zoidberg 2009.06.15. 03:32:36

Viszont az ötlet tényleg kurvajó, bepróbálkozhatnánk már mi is valami médiaheckel... Tuti összejönne a hírdetésekből pár tizes.

ILLED 2009.06.15. 12:02:26

Hát igen... A vizsgaidőszak annyira deformálja az embert, h miután otthon minden konnektort megszerelt, és minden kiégett villanykörtét kicserélt, és beindította az illed.blog.hu -t, már nem tud másként menekülni a tankönyvektől, mint GPS álszopásokat leplez le... :D

Dr. Zoidberg 2009.06.15. 16:06:33

Szerintem kifejezetten testhezálló feladat. És én valami matula szerű blogra gondoltam, leleplezésekkel, közéleti-humorral, illetve mindenféle humorral, képregénytől a sima cikkeken át a stand-up comedyig. Persze kicsibe kell kezdeni, kéne írni pár viccesne oltós posztot elsőkörben.. :)

ILLED 2009.06.15. 18:25:22

Ha csinálod, én lelkesen benne vagyok, de ahogy Dénes-féle médiacég is szárnyaló karriert futott be, úgy fogja ez is megváltani a világot.

Akarom mondani: ne pofázzunk, vagy csináljuk, vagy ne vegyük el mástól az időt, nagyon unom az egy helyben toporgást.

Ha tényleg akarod csinálni, én szívesen beszállok, ha látom, h ez végre olyan dolog, melyet végig is akarsz csinálni. De amíg ezt nem látom, nem fűzök hozzá nagy reményt.

Dr. Zoidberg 2009.06.15. 20:03:09

Sajna rengeteg olyan dolog van amit végig akarok csinálni, csak egyedül nem olyan jó mókák, és minden átgondolt, vagy igényes dolog a konstruktiv pofázással kezdődik és egészen addig ez van, mig nem lesz valami, vagy mig el nem döntjük, hogy nemmegy.

Nálunk álltalába inkább behalnak a seedek, de azér' nekem jár sokat az agyam, most eléggé kitölti az időm a receptes cucc fejszeltése meg a rohadás, de amúgy nem biztos, hogy érzek magamban elég összeszedett és koncentrált humort és kreativitást, egy ilyet megcsinálni, csak fölvetettem.

Amúgyse nagyon írtam már hónapok óta semmit, és évek óta semmi szinvonalasat, szóval most lehet még nem ennek van itt az ideje, mármint a médiabirodalom kiépítésének, de akkor is észben kell tartani a projecteket, és a projectek nem halnak meg, csak szünetelnek. :)

De valami konkrétabb, tematikus blogra még mindig várom az ötleteket, posztokat akármit, nekem túl sok téma van mostanában a fejemben.

És ha kész a recepetes föl akarok húzni a mintájára még két-három másik szájtot, mostmár annak is örlülök, hogy ezekben körvonalazódott a téma, majd mesélek, de ezek nem blogok inkább startupok. De blogolni is nagyon jó volna, csak mondom, nem érzek rá késztetést csak vágyat. Vagy vmi ilyesmi.

De ismétlem, minden dolog ami kipattan a fejemből végigcsinálásra pattan, még úgyis, ha a végigcsinálás a brainstormingnál kezdődik és lehet, hogy valami tlejesen más ötlet jön ki a végén. Az ötletelés nem időelvétel sztem.

Na majd próbálok posztolni valami mérskéelten humorosat. :)
süti beállítások módosítása